    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Jaki klej do gwintu który sklei zaolejony gwint?
    Date: Wed, 24 Mar 2010 00:09:53 +0100

    Krzysztof Tabaczyński pisze:

    > loctite 54?

    A gdzie można o tym poczytać? Bo strona loctite.pl jest tak beznadziejna
    że nie daję rady po niej nawigować.

    > A nie możesz przemyć gwintu acetonem?

    Ciężka sprawa, bo raz że gwint jest słabo dostępny (pionowo w górę pod
    blokiem silnika), to z góry olej ścieka jeszcze bardzo długo po zdjęciu
    miski olejowej, a trochę mi zależy na czasie.
    Oczywiście jakoś tam spróbuję te gwinty przemyć, ale po prostu nie ma
    gwarancji czystości.