  • 1. Data: 2010-03-23 21:50:15
    Temat: Jaki klej do gwintu który sklei zaolejony gwint?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Chcę wymienić śruby przykręcające miskę olejową do bloku silnika na szpilki.

    Szukam kleju do gwintu na który mógłbym wkręcić te szpilki w sytuacji w
    której nie będę w stanie wyczyścić gwintu z resztek oleju (byłoby to
    dużo pracy).
    Chodzi więc o klej któremu zanieczyszczenie olejem nie będzie jakoś
    bardzo przeszkadzać.

  • 2. Data: 2010-03-23 22:57:24
    Od: Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl>

> [...]
    > pracy).
    > Chodzi więc o klej któremu zanieczyszczenie olejem nie będzie jakoś bardzo

    loctite 54?

    A nie możesz przemyć gwintu acetonem?

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 3. Data: 2010-03-23 23:09:53
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Krzysztof Tabaczyński pisze:

    > loctite 54?

    A gdzie można o tym poczytać? Bo strona loctite.pl jest tak beznadziejna
    że nie daję rady po niej nawigować.

    > A nie możesz przemyć gwintu acetonem?

    Ciężka sprawa, bo raz że gwint jest słabo dostępny (pionowo w górę pod
    blokiem silnika), to z góry olej ścieka jeszcze bardzo długo po zdjęciu
    miski olejowej, a trochę mi zależy na czasie.
    Oczywiście jakoś tam spróbuję te gwinty przemyć, ale po prostu nie ma
    gwarancji czystości.

  • 4. Data: 2010-03-24 09:34:13
    Od: Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl>

    > A gdzie można o tym poczytać? Bo strona loctite.pl jest tak beznadziejna
    > że nie daję rady po niej nawigować.

    Może poczytaj na stronie producenta?
    Ja ten klej dostałem w prezencie.
    Użyłem tylko raz, ale za to na ewidentnie zaolejony gwint.
    Trzyma już trzy lata. To jest nóż do gilotyny długi na 1500 mm...

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 5. Data: 2010-03-24 10:21:40
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > dużo pracy).
    > Chodzi więc o klej któremu zanieczyszczenie olejem nie będzie jakoś

    Chcesz żeby było szczelnie czy żeby się nie wykręcały? Po co chcesz wymieniać
    śruby na szpilki? W czym Ci przeszkadzają śruby? Masz oryginalne szpilki czy
    sobie zrobisz fajansik z pręta gwintowanego kupowanego na metry?