  • Data: 2010-03-05 17:10:12
    Temat: Re: Jaki motocykl na dojazdy do pracy 18 km?
    Od: duddits <d...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-05 17:18, Shreek pisze:
    > Jeśli myślisz, że jakoś specjalnie ekonomiczniej będzie i wygodniej to
    > się mylisz.

    Ano, niekoniecznie, bo zależy jak ową ekonomiczność rozpatrywać.
    Ja moto jadę do pracy jakieś 25 minut. Samochodem wychodzi ponad
    godzinę, podobnie komunikacją miejską. Dla mnie najważniejszy jest tu
    czas. No i super patent na poranną pobudkę. Po przyjeździe do pracy
    żadna kawa nie jest już potrzebna.

    > Na upartego to może jakiś skuter.
    > Jeśli to "do pracy" to tylko pretekst do posiadania motocykla to kup
    > taki jaki będzie odpowiedni dla ciebie a nie "do pracy".

    A co stoi na przeszkodzie by mieć kilka sprzętów i zależnie od kaprysu,
    warunków czy czego tam jeszcze wybierać danego dnia ten a nie inny? :)
    Ja chętnie bym widział w swoim garażu coś niedużego (jakąś 250-kę) na
    miasto, ęduro do zabawy w terenie i jakiegoś dużego turystyka na dalsze
    wypady.

    > Ja jeżdzę do pracy TDM-ką ale w systemie:
    > Budzę się rano - kontrola pogody, potrzeby wożenia kogoś lub czegoś -
    > jesli pogoda nie zapowiada się dobrze i/lub muszę coś/kogoś zabrać to
    > jadę samochodem.

    Też tak próbowałem, ale to za dużo roboty, a ja leniwy z gruntu jestem.
    Teraz po prostu wsiadam i jadę :) Samochodu po mieście raczej unikam
    (jak już to wybieram autobus), bo to za dużo nerwów i czasu mnie kosztuje :)

    > Jeśli spełnione są warunki przejazdu motocyklem to nim jadę ale wtedy po
    > pracy jest conajmniej +50km okrężną drogą :-)

    Okrężną? A dlaczegóż?

    --
    duddits