  • Data: 2010-03-05 17:30:13
    Temat: Re: Jaki motocykl na dojazdy do pracy 18 km?
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    duddits pisze:

    > Ano, niekoniecznie, bo zależy jak ową ekonomiczność rozpatrywać.
    > Ja moto jadę do pracy jakieś 25 minut. Samochodem wychodzi ponad
    > godzinę, podobnie komunikacją miejską. Dla mnie najważniejszy jest tu
    > czas. No i super patent na poranną pobudkę. Po przyjeździe do pracy
    > żadna kawa nie jest już potrzebna.

    Taa... U mnie kiedyś jazda rano do pracy w październiku zakończyła się
    szlifem i tygodniem zwolnienia (na szczęście tylko tyle). Dobra rada:
    najpierw się budzimy - potem jedziemy.

    > A co stoi na przeszkodzie by mieć kilka sprzętów i zależnie od kaprysu,
    > warunków czy czego tam jeszcze wybierać danego dnia ten a nie inny? :)
    > Ja chętnie bym widział w swoim garażu coś niedużego (jakąś 250-kę) na
    > miasto, ęduro do zabawy w terenie i jakiegoś dużego turystyka na dalsze
    > wypady.

    Jak Cię stać, to czemu nie? Tylko takie zdanie można sobie wyrobić, jak
    się już trochę pojeździ. Przy braku doświadczenia wybiera się raczej na
    ślepo. Potem się ten wybór weryfikuje.

    > Okrężną? A dlaczegóż?

    Bo jak już się wsiądzie, to żal się trochę wiecej nie przejechać?

    --
    ganda
    bez moto