  • 21. Data: 2014-04-23 11:20:39
    Temat: Re: Jaki skuter 125
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:lj6n3b$chm$...@n...news.atman.pl...

    > Ma wejść zmiana, że posiadając 3 lata prawko kat B, będzie można powozić 125
    > z automatem.

    To tylko propozycja zmiany. A jak w tym kraju jest z propozycjami, to wszyscy
    wiedzą. Na pewno z kilka lat poczekasz.

    X.

  • 22. Data: 2014-04-23 11:23:56
    Od: MrGlub <g...@g...com>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Nie pomylili się, u nas jest rozpiździel prawny i samochodem
    > z kratką jedzie się mając prawo jazdy na samochód osobowy mimo
    > że odliczyło się podatek jak za osobowy.
    > A to że szybko jeździ a prowadzący marznie nie oznacza jeszcze
    > ze ze skutera robi się motocykl.

    > Pozdrawiam

    Wypisz dla potomnych różnice pomiędzy skuterem a motocyklem.

    --
    NC700XD

  • 23. Data: 2014-04-23 11:46:25
    Od: "Leszek Karlik" <l...@g...com>

    On Wed, 23 Apr 2014 11:23:56 +0200, MrGlub <g...@g...com> wrote:

    [...]
    > Wypisz dla potomnych różnice pomiędzy skuterem a motocyklem.

    Motocykl przedłuża penisa dwa razy bardziej od skutera przy
    tej samej pojemności.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    http://leslie.hell.pl/

  • 24. Data: 2014-04-23 12:19:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 23 Apr 2014 10:53:21 +0200 osobnik zwany Hinek napisał:

    > Użytkownik "Skuterman"

    > Zgodnie z przepisami unijnymi ślimak jest rybą, marchewka owocem....I co
    > z tego?

    to, że nie masz pojęcia o czym piszesz. Czytaj mniej bzdur.

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 25. Data: 2014-04-23 12:24:29
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "masti" napisał

    > to, że nie masz pojęcia o czym piszesz. Czytaj mniej bzdur.

    Zechcesz rozwinąć te twierdzenie?

    --
    Hinek

  • 26. Data: 2014-04-23 12:49:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 23 Apr 2014 12:24:29 +0200 osobnik zwany Hinek napisał:

    > Użytkownik "masti" napisał

    > Zechcesz rozwinąć te twierdzenie?

    proszę bardzo. nieprawdą jest co napisałeś o marchewce i ślimaku.

  • 27. Data: 2014-04-23 13:34:57
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    MrGlub <g...@g...com> wrote:

    > Wypisz dla potomnych różnice pomiędzy skuterem a motocyklem.

    Jedno ma podnóżki, na drugim siedzisz jak na kiblu.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 28. Data: 2014-04-23 13:35:47
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    MrGlub <g...@g...com> wrote:

    > Wypisz dla potomnych różnice pomiędzy skuterem a motocyklem.

    Jedno ma podnóżki, na drugim siedzisz jak na kiblu. Wchodząc
    w zakręty, czy manewrując po woli na jednym trzymasz nogi na
    podnóżkach, a na drugim asekurujesz się, zwieszając je w pozycji
    "na kaczkę".

    http://motogof.tumblr.com/

  • 29. Data: 2014-04-23 14:40:47
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "masti" napisał

    > proszę bardzo. nieprawdą jest co napisałeś o marchewce i ślimaku.

    W 2010r Komisja Europejska na wniosek Francji zaliczyła winniczka do
    kategorii ryb śródlądowych...Dzięki temu z funduszy unijnych wydawanych u
    nas w ramach programów operacyjnych, można było część pieniędzy
    przeznaczonych
    na rybołówstwo przenieść na hodowlę i zbieranie ślimaków.
    To przy odrobinie wysiłku każdy może sam sprawdzić.
    O marchwi i Hiszpanach już mi się nie chce pisać :]

    --
    Hinek

  • 30. Data: 2014-04-23 14:59:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 23 Apr 2014 14:40:47 +0200 osobnik zwany Hinek napisał:

> [...]
    > na rybołówstwo przenieść na hodowlę i zbieranie ślimaków. To przy
    > odrobinie wysiłku każdy może sam sprawdzić. O marchwi i Hiszpanach już

    a ty dalej powielasz bzdury