  • Data: 2016-08-26 16:26:55
    Temat: Re: Jaki telewizor - proszę o radę
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zenek Kapelinder pisze:
    > Jak masz warunki to nie pierdol sie z telewizorem tylko projektor kup. Kupilem ze
    dwa miesiace temu i okazalo sie ze to chyba najlepszy prezent jaki sobie zrobilem
    przez ostatnie 20 lat. Nigdy wiecej telewizora. Zeby tylko w troche lepszej jakosci
    naziemnie nadawal. I i II prawie ok. Filmy w HD niewiele roznia sie od tych z
    normalnego kina. Puszczaja zrekonstruowane Bondy. Kopara opada. Dla samej mozliwosci
    ogladania prezesa w nadnaturalnej wielkosci warto. Mam ekran o przekatnej 3,5 metra,
    efekt przerosl moje oczekiwania, nie sadzilem ze bedzie az tak dobrze.

    A ja niedawno projektor zamieniłem na LCD TV, niestety projektor mimo
    cennej zalety (przekątna obrazu) ma też trochę wad (3000h żywotność dość
    drogiej lampy, nie najlepsza jasność do oglądania w dzień, tęcza DLP).
    Przesiadka z 74 cali na 48 troszkę bolała ale już się przyzwyczaiłem.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html