  • Data: 2016-08-27 06:23:43
    Temat: Re: Jaki telewizor - proszę o radę
    Od: "Kaktus" <.@..pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JanuszKK" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:npq7tv$1bj1$1@gioia.aioe.org...
    > Z plazmami się spóźniłeś, najlepsze które robił Panasonic
    > już są historią, zostaje Ci lcd led lub oled w zależności od kasy,
    > co do firmy polecam Panasonica ma wygodne menu, dobrego pilota.

    Mój kolega w pracy ma plazmę Panasonica i bardzo ją sobie
    chwali, ale o ile się orinetuję, ma ją już parę lat. Ja szukam teraz.

    Skłaniam się ku OLED, bo podobno są najnowsze i lepsze.
    Są droższe i tu mam pytanie do użytkowników, czy warto
    zapłacić więcej. Jakie mają zalety w porównaniu z innymi.
    W szczególności interesuje mnie sprawa czerni.
    I jak to jest w praktyce (a nie wg teorii) z zależno
    przekątnej do odleglóści z jakiej się ogląda. U mnie byłoby
    to od 2 do 4 metrów.

    Pozdrowienia