  • Data: 2016-08-29 14:20:24
    Temat: Re: Jaki telewizor - proszę o radę
    Od: "Kaktus" <.@..pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DaNsOuNd" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:nq17df$1875$1@gioia.aioe.org...
    > a w pierwszym poście piszesz co innego: [...]
    Sądziłem, że chodziło Ci o autostart wynikający z zaprogramowania
    daty, godziny, kanału nagrania. Na tym mi specjalnie nie zależy,
    ale zgoda, że czasami może się przydać.
    Chodzi mi o to by móc nagrać jakiś materiał i móc go zapamiętać
    na dłużej. Nawet największy dysk dołączony do dekodera lub telewizora
    kiedyś się zapełni i zacznie się nadpisywanie. Stąd potrzeba
    przeniesienia zapisanych plików na inny nośnik. Najlepiej by było
    żeby można było taki materiał odtwarzać na komputerze, ale jeśli,
    jak to napisał JanuszKK, można go odtwarzać tylko na tym samym
    telewizorze, na którym był nagrany, to dla mnie to też jest do przyjęcia.
    Chodzi tylko o to żebym mógł go przechowywać tak długo jak chcę.

    > zakrzywiony - tak się to nazywa pomimo że obrzydliwie...
    Wiem, że chodzi o zakrzywiony, łaciny uczyłem się przez dobrych kilka
    lat. Napisałem tak, bo drażni mnie słowo na k... i wszelkie, celowe
    jego odmiany.
    Jest ładne polskie słowo "zakrzywiony" i nie wiem jaki jest powód
    by go nie używać w odniesieniu do ekranu.
    Ponadto użyta forma i pisownia powodują, że jest, jak piszesz, obrzydliwe,
    bo powoduje obrzydliwe skojarzenia.
    Jest wiele wulgaryzmów, ludzie ich używają, w tym pisarze, politycy itd.
    Drażniące jest to, że wstarczy przejść się między ludźmi w dowolnym
    miejscu w Polsce by usłyszeć słowo na k... dosłownie w każdym zdaniu.
    To tak, jakby przeciętny Polak już nie potrafił sformułować najprostszej
    myśli bez użycia tej protezy. Następnym takim słowem jest słowo na ch...
    Co to ma być, autoreklama?

> [...]
    >
    > Fajne TV z Androidem robi Sony, Philips ma swój Ambilight, TLC/Thomson ma
    > QDot - dla każdego coś fajnego - np: bardzo fajnie gra Thomson UA9806 i to
    > pod każdym względem. QDot robi bajeczne kolory, strefowe podświetlenie
    > pozwala cieszyć się dobrą czernią, Harman-Kardon zadba o dźwięk a procek
    > A9 zadba o płynny obraz i wzorowe skalowanie 4K. Ma wszystko co potrzeba:
    > DVB-T2, DVB-S2, DVB-C, TV Analog, Bluetooth, WiFi, DLNA, WiDI/Miracast,
    > HbbTV, 3D Activ + dwie pary okularów, stopklatkę i serwis door-to-door -
    > nie trzeba nigdzie go tachać jak się uszkodzi.
    Bardzo Ci dziękuję za te informacje. Wezmę to wszystko pod uwagę.

    > Można w promocji poniżej 4 tys. można wyrwać.
    > Ja za swojego 55" w kwietniu dałem 3,3kPLN
    Niestety, mam miejsce na góra 50".

    Pozdrowienia