  • 11. Data: 2017-07-29 22:00:30
    Temat: Re: Jaki tryb SATA?
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    "JaNus" <bez@adresu> wrote in message
    news:597babc6$0$15208$65785112@news.neostrada.pl...
    > Ale gdy chcę uruchomić dziesiątkę, to bym wolał, aby jednak dyski
    > pracowały z maksymalną wydajnością, czyli potrzebna jest mi któraś z
    > dwóch pierwszych opcji. Przypomnę, do wyboru jest:
    > [ ] RAID Autodetect / AHCI
    > [ ] RAID Autodetect / ATA
    > - zgaduję, że trzeba wybrać AHCI?
    Tak.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 12. Data: 2017-07-29 23:29:29
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-07-29 o 22:00, Mark pisze:
    > "JaNus" <bez@adresu> wrote in message
    > Tak.

    Ale, przypomnę, chodzi mi o to, czy można *wielokrotnie* i bezboleśnie
    żonglować pomiędzy dwoma ustawieniami: AHCI i "Legacy", bez obawy, że to
    doprowadzi do utraty danych?

  • 13. Data: 2017-07-30 12:19:12
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie można, bo może doprowadzić.
    Przed żonglowaniem zrób pełen obraz dysku.

    -----

  • 14. Data: 2017-07-31 08:15:50
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 28 lipca 2017 22:46:34 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Nie dasz rady lub dostaniesz Nobla.
    >

    > -----

    Da sie.
    Robilem pare razy. Ale zalezy od sprzetu na jakim sie uruchamia.
    Gdzie sie zgłosić po nagrode?

  • 15. Data: 2017-07-31 13:31:14
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A ja jestem księżniczką.

    -----

  • 16. Data: 2017-07-31 15:50:43
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 31 lipca 2017 13:31:21 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > A ja jestem księżniczką.

    Miło poznać :)

  • 17. Data: 2017-08-04 10:39:28
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > A do wyboru jest:
    > [ ] RAID Autodetect / AHCI
    > [ ] RAID Autodetect / ATA
    > [ ] RAID On
    > [x] Legacy

    Nic sie nie skaszani przy Win10 + Legacy.
    System moze ew. nie ruszyc - wtedy przestawiasz na AHCI (bo pewnie tak
    miales dla Win10) i uruchamiasz system jeszcze raz.
    RAID z jednym dyskiem (pewnie w lapsie masz jeden) to w sumie to samo co
    AHCI, wiec system powinien rowniez na tym ruszyc.

    Instalacaja XP na nowych sprzetach nie ma sensu - uruchomienie instalatora
    na AHCI moze nie byc az tak duzym problemem,
    ale potem na 99% zaczna sie problemy (brak sterownikow).
    Jest rok 2017 i takie rzeczy (stawianie XP) robi sie na wirtualnych
    maszynach.