  • Data: 2020-01-11 20:11:14
    Temat: Re: Jakie HDD teraz sie oplaca do NAS?
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/01/2020 13:57, Animka wrote:
    > Nie wiem

    Więc po co kategorycznie twierdziłaś że oglądasz filmy w mp4 a nie
    H.264? Skoro nie czaisz bazy to nie generuj stanowczych dezinformacji.

    > No, trochę zakumałam, ale nie sprawdziłam tego, nie tworzyłam, to mogę
    > nie wiedzieć i nawet nie muszę, bo nie idę na egzamin z informatyki :-)

    "Nieznajomośc informatyki szkodzi".

    Powiedziałem to pewnemu prawnikowi który stracił wszystkie dane z
    laptopa przez swoją głupotę i pytał czy coś można zrobić. Spojrzał na
    mnie z pogardą i trzasnął dzwiami.