  • Data: 2014-04-25 10:28:20
    Temat: Re: Jakie auto - 3 foteliki + benzyna?
    Od: p0li <p...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

    T->Dnia 2014-04-25 09:15:41 niejaki Maciek napisał:

    > W zadnym z tych samochodow nie da sie wygodnie zapiac trzech fotelikow, nie
    > mowiac juz o opcji z fotelikami po bokach i doroslym w srodku. Proponuje
    > wycieczke z centymetrem do salonu/komisu.

    niestety masz rację

    przerabiałem podobny problem - 2 foteliki + (prawie) dorosły z tyłu
    wszędzie było ciasno

    oczywiście do sklepu za rogiem można pojechać
    ale gdzieś dalej niż 2h jazdy to już mordęga
    a ja potrzebowałem auta na 10-15h podróże

    i skończyłem z tym: http://www.oto.to/gallery/NV_p0li/01_G

    a rekonkwista24 mógłby faktycznie rozejrzeć się troszkę po amerykańskich
    markach

    na początek o ile voyager za mały to może chevrolet astro
    wielkości T4 ale nie na f

    a choćby i ten:
    http://www.mobile.de/pl/marka/chevrolet/model/astro/
    vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,prx:7001,ger:
    automatic_gear,ccn:3001,vcg:van/pg:vipcar/193323150.
    html

    --
    P0zdrawiam
    p0li