  • 1. Data: 2011-10-11 16:02:41
    Temat: Jakie lancuchy do tylnego napedu ?
    Od: "_THX" <j...@N...gazeta.pl>

    Rozglądam sie za łańcuchami, w dodatku na alusy.
    Da się coś kupić bez ruiny budżetu?
    Potrzebne są "na wszelki wypadek" do miasta, i ewentualnie w góry.
    Powinny dać się założyć na tylne koła napędowe już po uwięźnięciu w śniegu
    czy na lodzie (np. jakiś parking pod blokiem).
    THX

  • 2. Data: 2011-10-11 16:57:16
    Temat: Re: Jakie lancuchy do tylnego napedu ?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/10/2011 15:02, _THX wrote:
> [...]
    > Powinny dać się założyć na tylne koła napędowe już po uwięźnięciu w śniegu
    > czy na lodzie (np. jakiś parking pod blokiem).

    Może lepiej pasy zamiast łańcuchów? Do wyjazdu z parkingu wystarczą w
    zupełności, a nie ważą 30kg.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 3. Data: 2011-10-11 17:10:25
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-10-11 16:57, kamil pisze:

    > Może lepiej pasy zamiast łańcuchów? Do wyjazdu z parkingu wystarczą w
    > zupełności, a nie ważą 30kg.

    Tyle to może ważą łańcuchy do Stara.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 4. Data: 2011-10-11 17:16:51
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/10/2011 16:10, Grejon wrote:

    > Tyle to może ważą łańcuchy do Stara.

    Ważą czy nie, pasami nie poobijasz sobie felg, a o to koledze chodzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 5. Data: 2011-10-11 18:41:51
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    kamil wrote:

    > Ważą czy nie, pasami nie poobijasz sobie felg, a o to koledze chodzi.

    I bez problemu można je zapiąć na zakopanym samochodzie.

    W górach na zaśnieżonej drodze też działają - może nie aż tak dobrze
    jak łańcuchy, ale podjechać pod górkę można.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 6. Data: 2011-10-12 16:21:33
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "_THX" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Powinny dać się założyć na tylne koła napędowe już po uwięźnięciu w śniegu
    > czy na lodzie (np. jakiś parking pod blokiem).

    Ja kupiłem w Tesco na wyprzedaży po 15zł.
    Wożę zimą w samochodzie i raz mnie uratowały przy wyjeżdzaniu z polnej drogi
    i do tego pod górkę.
    Męczyliśmy się w z kolegami (w 3 osoby) z wypychaniem auta z pół godziny i
    marne efekty. Zapiąłem łancuchy (przy lekko zakopanym aucie zajęło mi to co
    prawda z 15 minut) i wyjechałem bez problemu. Aż się zdziwiliśmy jak wiele
    pomogły te łancuchy.

    Do sporadycznego używania szkoda wydawać niewiadomo ile pieniędzy.
    A na zaśnieżone parkingi szufla z Obi wożona w bagażniku idelanie się nadaje
    :)

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 7. Data: 2011-10-13 00:44:48
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Tył czy przód?

    -----

  • 8. Data: 2011-10-13 00:46:01
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Pasy?
    A co to takiego?

    -----

  • 9. Data: 2011-10-13 08:46:19
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Wed, 12 Oct 2011 22:46:01 +0000 (UTC), _ąćęłńóśźż na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Pasy?
    > A co to takiego?

    http://www.put-and-go.com/ - mam, działają, fajnie działają, super
    działają, jeden komplet wystarcza na dwa samochody :)

    "Pracujemy nad wypchaniem naszej pamięci wiadomościami i pozostawiamy w
    zaniedbaniu wykształcenie sumienia i rozumienia świata. Michele de
    Montaigne"

  • 10. Data: 2011-10-13 10:31:59
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-10-11 16:02, _THX pisze:
    > Powinny dać się założyć na tylne koła napędowe już po uwięźnięciu w śniegu
    > czy na lodzie (np. jakiś parking pod blokiem).
    Ostatniej srogiej zimy na lodzie parę razy uratował mnie oraz innych
    towarzyszy niedoli... piasek-żwirek "dla kota" 10L (znaczy koci sikalnik
    ;) ) - jakieś 7zł za wór ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173