  • 1. Data: 2011-10-11 10:26:09
    Temat: Szczyt zwyrodnienia ;-)
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    Do tabunow aut jezdzacych lewym pasem juz w zasadzie przywyklem, do tego, ze
    czesto prawym pasem sie jedzie szybciej - tez, ale to, ze w ostatni piatek
    na dwupasmowce samochod przede mna schowal sie z prawego pasa miedzy
    samochody jadace na lewym, zebym go mogl wyprzedzic (na Poleczki w DC) -
    zalamalo mnie kompletnie...

    --
    Axel

  • 2. Data: 2011-10-11 10:31:25
    Temat: Re: Szczyt zwyrodnienia ;-)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 11 Oct 2011 10:26:09 +0200, Axel

    > samochod przede mna schowal sie z prawego pasa miedzy
    > samochody jadace na lewym, zebym go mogl wyprzedzic
    > (na Poleczki w DC) - zalamalo mnie kompletnie...

    Nic nowego, niestety. Czasem przeraża
    mnie bezmyślność ludzi na ulicach...

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2011-10-11 10:48:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Axel,

    Tuesday, October 11, 2011, 10:26:09 AM, you wrote:

> [...]
    > na dwupasmowce samochod przede mna schowal sie z prawego pasa miedzy
    > samochody jadace na lewym, zebym go mogl wyprzedzic (na Poleczki w DC) -

    Wiesz... Dużo Polaków ostatnio w Wielkiej Brytanii bywa...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2011-10-11 11:10:11
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > na dwupasmowce samochod przede mna schowal sie z prawego pasa miedzy
    > samochody jadace na lewym, zebym go mogl wyprzedzic (na Poleczki w DC) -

    toż to jest mega ROTFL :D
    załamanie? dlaczego, kierowca był myślący, Ty musiałbyś robić slalom żeby
    dalej jechać prawym, on zmienił pas, później na powrót i było OK ;-)

    brat

  • 5. Data: 2011-10-11 11:11:13
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > na dwupasmowce samochod przede mna schowal sie z prawego
    > pasa miedzy samochody jadace na lewym, zebym go mogl
    > wyprzedzic

    Ciebie jeszcze takie coś dziwi? Mnie już chyba żadna głupota
    nie zaskoczy. Ostatnio dość często jeżdżę Szczecin -
    Goleniów i praktycznie za każdym razem widzę akcję jak
    włączający się do ruchu na autostradzie od razu wskakuje na
    lewy pas, mimo że droga przed nim jest pusta :-). Niejeden
    raz taki idiota wskoczył mi prawie przed maskę, jak widząc
    że ktoś jedzie rozbiegówką zjechałem na lewy :-).

  • 6. Data: 2011-10-11 11:18:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-11, Axel <a...@p...BEZSPAMU.com> wrote:
> [...]
    > na dwupasmowce samochod przede mna schowal sie z prawego pasa miedzy
    > samochody jadace na lewym, zebym go mogl wyprzedzic (na Poleczki w DC) -

    Ja podejrzewam, ze jest jakis blad w materialach szkoleniowych na PJ, w
    sensie, ze tam pisze zeby jechac jak najblizej lewej krawedzi jezdni.

    --
    Artur

  • 7. Data: 2011-10-11 11:44:32
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Axel"

> [...]
    > prawego pasa miedzy samochody jadace na lewym, zebym go mogl
    > wyprzedzic (na Poleczki w DC) - zalamalo mnie kompletnie...

    Co w przypadku, gdy Krzysiu ciągle gada "trzymaj się lewego pasa" "
    trzymaj się lewego pasa" a jedziesz prawym i widzisz, że komuś
    blokujesz? Myślę, że ja również próbowałbym zjechać na lewy pas.

    Postulat:

    Kochani: Warszawiacy, Wrocławianie, Poznaniacy, wszyscy mieszkańcy
    miejscowości mający wielkomiejskie aspiracje...znacie swoje miasta na
    wylot, często jeździcie na pamięć, znacie wszelkie niuanse i jesteście
    wspaniałymi kierowcami...tylko dlaczego gdy przyjedzoiecie do 60 tys.
    zadupia (piszę o swoim mieście) z jedną 2 pasmówką i 3 rondami szukacie
    się jak dzieci w piaskownicy?

  • 8. Data: 2011-10-11 13:32:13
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

> [...]
    > wspaniałymi kierowcami...tylko dlaczego gdy przyjedzoiecie do 60 tys.
    > zadupia (piszę o swoim mieście) z jedną 2 pasmówką i 3 rondami szukacie

    Bo zwiedzamy? ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 9. Data: 2011-10-11 15:12:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >do 60 tys. zadupia (piszę o swoim mieście) z jedną 2 pasmówką i 3
    >rondami szukacie się jak dzieci w piaskownicy?

    Ale co chodzi ?
    Jesli mamy jakies problemy, to pewnie droga zle oznakowana :-)
    Co zreszta nie dotyczy tylko mniejszych miast, wszedzie u nas
    oznakowanie jakies dziwne.

    J.

  • 10. Data: 2011-10-11 15:15:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-11, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale co chodzi ?
    > Jesli mamy jakies problemy, to pewnie droga zle oznakowana :-)
    > Co zreszta nie dotyczy tylko mniejszych miast, wszedzie u nas
    > oznakowanie jakies dziwne.

    Ja po 2 przejazdach przez Slowacje uwazam, ze oznakowanie mamy znakomite
    ;-)

    --
    Artur