  • 1. Data: 2011-10-11 09:38:21
    Temat: orientacyjnie ?
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Probowalem cos poszukac, ale z podobnym przebiegiem nie znalazlem
    orientacyjnie ile moze byc warte SC 900 / 2000r z przebiegiem 40kkm ?
    Stand. wypos. metalic, 1 wlasciciel, wewnatrz idealny
    z zewnatrz drobne uszkodzenia lakieru, zero rdzy, male pekniecie na zderzaku
    uszkodzony naped tylnej wycieraczki. Czy 4 tys to atrakcyjna cena czy raczej <
    4 ?

  • 2. Data: 2011-10-11 09:45:35
    Temat: Re: orientacyjnie ?
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > zderzaku
    > uszkodzony naped tylnej wycieraczki. Czy 4 tys to atrakcyjna cena czy

    Nie mówię że nie prawda ale rocznik 2000 i 40 tys km to wychodzi że auto
    robiło 1 km dziennie.

  • 3. Data: 2011-10-11 15:05:34
    Od: "Rysiek G." <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >zderzaku
    >uszkodzony naped tylnej wycieraczki. Czy 4 tys to atrakcyjna cena czy

    Pół roku temu sprzedawałem SC 900 z 99r z przebiegiem 99tyś. (miałem go od
    nowości i tak śmiesznie wypadł stan licznika :) ). Garażowany, żwawy :),
    żadnych wad, zgnilizny, wycieków, nowe płyny, nowy aku, czarne blachy.
    Wystawiłem ofertę na 4,5tyś i w pół godziny miałem chyba z 50 chętnych
    (głównie sami handlarze). Godzina i samochód sprzedany. Później widziałem go
    na Aledrogo... po trzech miesiącach wystawiania poszedł za 5.5tyś.

  • 4. Data: 2011-10-12 00:13:43
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-10-11 09:38, Waldek pisze:
> [...]
    > zderzaku
    > uszkodzony naped tylnej wycieraczki. Czy 4 tys to atrakcyjna cena czy
    3150 gotówką..
    deal? ;)