    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
    Date: Fri, 7 Oct 2011 20:38:24 +0200

    Hello Mirek,

    Friday, October 7, 2011, 7:52:19 PM, you wrote:

    [...]

    > No przecież napisałem "i mu przyspiesz" - *Żaden* młody gniewny nie
    > wyprzedzi Cię "po prostu" :-P

    Ale po co miałbym przyśpieszać przed osobówką? Ja jadę swoim tempem,
    on jedzie swoim tempem. Chce wyprzedzać - pomogę mu jeszcze, na
    margines się przesunę, pedalarza do rowu wrzucę ;), a niech sobie
    jedzie, skoro szybszy.
    Tak rzadko mnie ktokolwiek wyprzedza, że takie święto trzeba czcić ;)

    > Demagogia na demagogię :)

    E, tam. Po prostu nie uznaję art. 20 za panaceum na wszelkie
    zagrożenia na drodze.

    Dla mnie wyznacznikiem jest art. 19 przede wszystkim. Dlatego potrafię
    na A4 zapierdalać niemal 200 ale bywa też tak, że przepisowi (ci od
    art. 20) jadą 130 a ja jadę poniżej 100 zgodnie z art. 19. Ale na
    wszelki wypadek trochę szybciej od TIRów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl