    Date: Tue, 11 Oct 2011 16:33:04 +0200
    From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakie zonki na egzaminie na PJ B?

    Anonim wrote:

    > Moge porozmawiać o twoich mądrościach, ktore próbujesz lansować, że to
    > niby im szybciej tym bezpieczniej i ze jak jest ograniczenie do 20 to w
    > nocy wedlug ciebie mozna jechac 150.

    To teraz podaj gdzie coś takiego Roman napisał...

    Ach, nie możesz. Czyli po prostu zwykła insynuacja i nic więcej.

    > Kiedyś ci powiedzialem, że nie jestes dla mnie partnerem do
    > jakiejkolwiek dyskusji.

    Na razie to nie ma dyskusji bo w ogóle nie odnosisz się do tego co
    interlokutorzy piszą.

    [krwiste opowieści nie na temat ciach]

    > Jak taką terapię przejdziesz to wtedy porozmawiamy o prędkości
    > i bezpieczenstwie na drodze i buspasie też.

    Zwłaszcza ma to cokolwiek wspólnego z buspasem. W dodatku po teoretycznie
    szybkiej stronie jezdni...

    > A póki co po prostu nie
    > odzywaj się na ten temat.

    Jak na razie to ty pleciesz nie na temat.

    A na pewno nie jesteś od mówienia innym na jaki temat mają się odzywać,
    zwłaszcza gdy jak widać na tyle głupot musiałeś napleść że nie tylko, w
    odróżnieniu od Romana wstydzisz się swojego imienia i nazwiska ale zmieniasz
    ksywki, ty jakoby obecny na tej grupie od wielu, wielu lat. To oczywiście
    zakładając, że nie nałgałeś na temat twojej obecności.

    > hk

    \SK