  • 11. Data: 2009-04-30 10:36:50
    Temat: Re: Jakiś nowy smartphone z WM i tylko numeryczną klawiaturą? (albo przekonajcie mnie do dotykowców:-)
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 30 Apr 2009 12:26:09 +0200, Jeremiasz napisał(a):

    > Gdyby tak zrobili HTC Touch Dual z WiFi, GPS i troche wiekszym
    > ekranem...

    ... to byłby on rozmiarów samsunga którego uważasz za zbyt dużego

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 12. Data: 2009-04-30 10:40:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 27 Apr 2009 11:03:03 +0200, Jeremiasz napisał(a):

    > zaprojektowany, tzn wymiary w sam raz do kieszeni przy jednocześnie
    > relatywnie dużym ekranie, brak wysuwanej klawiatury qwerty no i Windows
    > Mobile. Potem wziąłem HTC S310 (Vox), głównie dla WiFi, bo w tamtym nie
    > było. Miał co prawda wysuwaną klawiaturę, ale też i zwykłą numeryczną na
    > wierzchu.

    HTC Snap - ma w zasadzie wszystko co potrzebne

    > Klawiatura wysuwana jest w moim wypadku dużymi minusem - pogrubia telefon i
    > jest nieprzydatna, bo na numerycznej z T9 piszę o wiele szybciej, i to jedną
    > ręką (np. jadąc w autobusie;-) A głównie piszę właśnie, dużo.

    to nie jest prawda. qwerty daje dużo większą szybkość, wystarczy się
    przyzwyczaić

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 13. Data: 2009-04-30 11:00:19
    Od: " K" <k...@g...pl>

    Jeremiasz <a...@w...pl> napisał(a):

    > Faktycznie, P750 był na moim horyzoncie, chociaz wtedy nie miałem środków.
    > Dziś wydaje się być troche przestarzały, mały ekran w stosunku do wielkości
    > całej obudowy, gruby, ciężki. No wiem...wybredny jestem;-)
    > Gdyby tak zrobili HTC Touch Dual z WiFi, GPS i troche wiekszym
    > ekranem...ech, pomarzyć...:-)

    naprawde samsung i600 to najlepsza opcja. cena do mozliwosci poza zasiegiem
    konkurencji.

    na malej baterii przy intensywnym gadaniu pewnie ze 2 dni pociagnie...

  • 14. Data: 2009-04-30 14:07:01
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Jeremiasz pisze:

    > A jak długo działa ta bateria?

    Zadziwiająco długo. U mnie przy noirmalnym użytkowaniu
    (kilka-kilkanaście SMSów dziennie + czasem jakaś rozmowa + sprawdzanie
    maila/www z poziomu telefonu + zarządzanie czasem i kontaktami) można
    nawet ładować raz na 2,5-3 dni. Ja wiem, że dla kogoś przyzwyczajonego
    do zwykłej komórki to nie jest imponujący wynik, ale w porównaniu z
    typowym PDA z modułem GSM jednak robi wrażenie. ;)

    > A ten WM6.1 to oficialny? czy są w ogóle ROMy 'alternatywne' do Samsungów?

    Na pewno wyszedł oficjalny ROM WM6 - wiem, bo używam. Co do WM6.1 to nie
    jestem pewien. Zresztą nie ma się co tym sugerować - niekiedy ROM
    ugotowany przez pasjonata działa lepiej niż ten oficjalny. :)

  • 15. Data: 2009-04-30 19:22:41
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Jeremiasz pisze:

    > przypadku tak nie do końca jest to odpowiednie. To tak bardziej dla biznesu
    > model moim zdaniem, że do akrówki możesz go wrzucić albo do dużej kieszeni w
    > marynarce.

    Ja to rozwiązałem trochę inaczej.
    W ziemie faktycznie noszę go w kieszeni płaszcza, a na lato kupiłem
    sobie kaburę do paska. Wbrew pozorom bardzo wygodne rozwiązanie -
    wyjmuje się go o wiele sprawniej niż z kieszeni jeansów. No i jeszcze
    jedna zaleta - mimo wszystko w lecie się pocimy i nasz telefon, trzymany
    blisko ciała przez tych kilka miesięcy musi przyjąć sporo wilgoci...

    Zresztą i600 może i jest szerszy niż taka Nokia E51, ale przecież dużo
    węższy niż E61. ;) Poza tym jest cieniuteńki, lekki i bardzo poręczny. :)

  • 16. Data: 2009-05-01 12:04:11
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > to nie jest prawda. qwerty daje dużo większą szybkość, wystarczy się
    > przyzwyczaić

    Dokładnie. Ja po miesiącu praktyki na HTC Wizard byłem już w stanie
    notować na nim na wykładach, a notatki robię bardzo szczegółowe. ;)

  • 17. Data: 2009-05-08 10:30:16
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > ... to byłby on rozmiarów samsunga którego uważasz za zbyt dużego

    Ależ nie, w Samsungu klawiatura jest większa. Tzn. teraz jak napisałeś, to
    faktycznie kojarze, że Touch'e były chyba w dwóch wersjach, jeden z
    klawiaturą bodajże 20 klawiszową a drugi z mniejszą, numeryczną. To chodzi
    mi o tą drugą:-) Poza tym w Touch jest ona chowana, wiec dodatkowa
    oszczedność wielkości:-)

    JA

  • 18. Data: 2009-05-08 10:39:07
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > HTC Snap - ma w zasadzie wszystko co potrzebne

    Poza małym ekranem (identyczny jak w moim dużo mniejszym rozmiarowo S710) no
    i tą klawiaturą qwerty.

    > to nie jest prawda. qwerty daje dużo większą szybkość, wystarczy się
    > przyzwyczaić

    Pozwolę sobie się nie zgodzić. Przede wszystkim mowa o pisaniu jedna reką
    (wręcz palcem) - na qwerty bedzie to raczej trudne, więc w wielu sytuacjach
    (np. wposmniany autobus) wrecz ciezkie do realizacji. Po drugie to nawet
    fizycznie - palec piszacy po numerycznej ma do 'omiecenia' co najmniej dwa
    razy mniejsza powierzchnię, wiec droga pomiedzy nacisnieciami klawisza jest
    krótsza. Jesli dodamy do tego pisanie z T9 to uwierz mi - nie dogonisz mnie
    na qwerty jedną ręką:-) Jeśli ktoś pisze kilka krótkich sms-ow dziennie, to
    spoko, ja pisze duzo, zreszta nie tylko sms-ow i dlatego taki tu jestem
    wybredny:-)

    Pozdrawam,
    JA

  • 19. Data: 2009-05-08 10:39:57
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Dokładnie. Ja po miesiącu praktyki na HTC Wizard byłem już w stanie
    > notować na nim na wykładach, a notatki robię bardzo szczegółowe. ;)

    Możemy zrobić zawody:-)

    JA

  • 20. Data: 2009-05-08 10:45:32
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Ja to rozwiązałem trochę inaczej.
    > W ziemie faktycznie noszę go w kieszeni płaszcza, a na lato kupiłem sobie
    > kaburę do paska. Wbrew pozorom bardzo wygodne rozwiązanie -

    No spoko, człowiekowi pewnych kręgów biznesowych to przystaje, nie ma
    dyskusji, ale czasem w kręgach luźniejszych taka kaburka to obciach;-))

    JA