    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jakość przedłużaczy domowego użytku
    Date: Sat, 22 May 2010 19:19:20 +0200

    BearBag wrote:

    > Ku przestrodze...
    > Dzisiaj podczas wyłaczania przedłużacza z gniazdka przed burzą
    > zauważyłem że kabel jest goracy i miękki a koło wtyczki zaczyna się
    > topić. Kurdę - myślę sobie - co jest? przecież tylko TV, tuner i
    > amplituner pod niego podłączone mam. Razem nie biorą wiecej niż 300W.
    > Przecinam kabel przedłużacza, a tam w każdej żyle dwa, może trzy
    > druciki grubości włosa. Myślałem że nie stosuje się w elektryce
    > mniejszych przekrojów niż 0.75mm2. Do tego napis na przedłużaczu - max
    > 3520W przy 230V, przecież on się topił przy dziesięć razy mniejszym
> [...]

    ja bym poszedł z tym przedłużaczem do sklepu, jak masz kwitek, albo do
    organizacji konsumenckiej. Wypuszczenie takiego bubla jest przestępstwem, bo
    grozi śmiercią lub kalectwem. Albo napisać do firmy Jonex emaila, że
    zastanawiasz się podać ich do sądu. Ciekawe, jak zareagują. Poślij im
    zdjęcia.

    Waldek