  • Data: 2019-04-26 03:08:31
    Temat: Re: Jest tu ktoś jeszcze ze Starej Gwardii...???
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "PiotRek" <b...@g...pl> wrote in message
    news:5cc20d5b$0$534$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    ..

    > Tutaj:
    > https://www.couchsurfing.com/people/remisch
    > jest napisane, że ostatnio logował się 16 dni temu. Oczywiście o ile to
    > *ten* Remi, ale wydaje mi się, że kiedyś go widziałem na jakiejś fotce i
    > że to właśnie ta osoba.

    Może spróbować by go odnaleźć i zorientować się, czy jeszcze chciałby się
    odezwać? Coś mi mąci w pamięci, że zadziało się coś, że Remi niekoniecznie
    chciałby się pokazywać publicznie, ale może by dał się namówić do powrotu na
    newsy, na p.m.t.? Kojarzę, że był na spotkaniu pod Kielcami i chyba też na
    jakimś zlocie w Poznaniu... Fajnie by było podtrzymać kontakt, choćby z
    czyimś pośrednictwem.