    From: q...@t...no1 (Queequeg)
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Jest tu ktoś jeszcze ze Starej Gwardii...???
    Date: Wed, 25 Sep 2019 11:06:53 +0000 (UTC)
    <q8q7in$aut$1@node2.news.atman.pl> <q8qlm4$497$1@node1.news.atman.pl>
    <q9a7ap$bp7$1@node1.news.atman.pl> <q9af4n$jql$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@t...no1>
    <q9pv84$d8o$1@node1.news.atman.pl>
    <5cc20d5b$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
    <q9tlmf$h82$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@t...no1>
    <5cc62dc4$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@t...no1>
    <3...@g...com>
    <5...@t...no1>
    <a...@g...com>
    <6...@g...com>

    Piotr C. <k...@g...com> wrote:

> [...]
    > slrn na domowym raspberry i korzystać zdalnie przez terminal. Nie da się
    > stworzyć własnej mini-lity zasubskrybowanych grup, a posty posortowało
    > ALFABETYCZNIE. Dzizas, kurde, jak dobrze że minęły czasy kiedy soft
    > tworzyli ludzie w jakimś cięższym stadium autyzmu. To już wolę to co
    > jest teraz, interfejs dla debili i te kwestie prywatności. Jest piękna
    > pogoda, mam te pare godzin po pracy - zaprawdę mam ciekawsze rzeczy niż
    > ślęczeć nad zmiennymi systemowymi czytnika, rozwijanego od 1994 r. :))
    > Prawie 40 lat mam, czas sp...la, już nie jestem studentem że całą nocke

    Nigdy nie używałem slrna, ale od prawie 20 lat używam tina (a od paru lat
    właśnie na raspberry) i sobie chwalę :) Z drugiej strony, zacząłem właśnie
    w czasach, kiedy jeszcze chciało mi się siedzieć nad konfiguracją, no i
    parę rzeczy w tinie wtedy popoprawiałem i utrzymuję swoje patche na nie.
    Nie wiem, czy dziś znalazłbym na to... nawet nie tyle czas, bo w końcu
    czas na pisanie na newsy jest, więc na konfigurację czytnika też by był,
    ale siłę i ochotę.

    > To taka dygresja, poza tym pozdrawiam wszystkich! I raczej pozostanę przy googlu.

    Jasne. Konto w razie czego jest :)