  • Data: 2018-01-15 11:36:10
    Temat: Re: Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:p3hvd4$28o$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 15.01.2018 o 11:10, p...@g...com pisze:
    >30km/h - 30m/h to chyba ponad 100;) Przy niezapiętych pasach tak.
    >Zależy od tego w dynką przypierdolisz. Jak w coś twardego, to jak
    >najbardziej możesz skończyć jako warzywko albo w czarnym worku.

    >Jeśli się nie pierduknałem to 30km to z grubego palca wychodzi upadek
    >z 9 metrów. Można się zabić - raczej można;)

    Pomyliles sie, 30km/h to jest 8.3m/s i 3.5m upadku.
    Tyle szybki biegacz-amator rozwija, bez problemu rowerem przez chwile,
    czy na nartach.

    Mozna sie zabic ... no mozna, ale trzeba miec pecha. Przywalic w cos
    twardego ... ale w co, w tym eksluzywnym audi :-)

    No dobra, nie zabili sie, tylko drobne polamania.

    J.