  • 21. Data: 2011-03-27 10:49:57
    Temat: Re: Junak 901 50 cm. Czy warto..?
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Wiesiek" <w...@p...onet.pl> wrote:

    >Byłem w zeszłym roku we Francji. Jeździli tam na takich ładnych małych
    >motorkach z silnikami Hondy. Zapomniałem nazwy. Szukałem tego w Polsce i nie
    >znalazłem. A też je można było kupić w ichnich marketach.

    I tez byly chinskie;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 22. Data: 2011-03-27 11:32:28
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał w wiadomości

    > Ty chuju!

    używaj skrótów ch....

  • 23. Data: 2011-03-27 11:40:16
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał w wiadomości
    > używaj skrótów ch....

    Nie bardzo skróciłeś. Jest tyle samo znaków, licząc z wykrzyknikiem...

    --
    Grzybol

  • 24. Data: 2011-03-27 13:46:36
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacot" napisał w wiadomości grup
    com...

    student22 <bosiu94@_NOSPAM_op.pl> wrote:

    >Zapraszam do dyskusji na ten temat.

    >Nie wzywaj imienia Junaka nadaremno

    Ale Jackot czy z czystym sumieniem możesz powiedzieć że oryginalny Junak
    jest bezawaryjny ? przyznaj że godzinowo to wymaga więcej obsługi niż masz
    jazdy :)

  • 25. Data: 2011-03-27 16:32:44
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisał w wiadomości

    > I tez byly chinskie;)

    A cholera wie! Ale ich było dużo. I menele nimi nie jeździli.
    Wiesiek

  • 26. Data: 2011-03-28 08:30:44
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-03-27 00:46, kamil_pl pisze:

    > Moze to przypadek a moze jednak swiadczy o tym ze Romet mimo swojego dobrego
    > imienia

    Mało nie spadłem z krzesła. Rowery tej firmy lokują się w pierwszej
    trójce najchujowszego złomu jaki jeździ po tej ziemi. A te chińskie
    wynalazki to z Rometa mają tylko nazwę. Zresztą taką, której już
    bardziej zszargać nie można :)

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 27. Data: 2011-03-28 08:42:23
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Wojtek Sobociński" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mało nie spadłem z krzesła.

    Stary, "socjalistyczny" Romet,
    a Arkus-Romet, to niestety dwie różne sprawy.

    Pzdr

    JKK

  • 28. Data: 2011-03-28 09:53:24
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "blur" <b...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale Jackot czy z czystym sumieniem możesz powiedzieć że oryginalny Junak
    >jest bezawaryjny ? przyznaj że godzinowo to wymaga więcej obsługi niż masz
    >jazdy :)

    Jak na ponad 50 letnie motory mozna powiedziec ze jest stosunkowo
    bezawaryjny;) Wisz 50 lat to szmat czasu, wiekszosc wspolczesnej
    produkcji ulegnie biodegradacji zanim tyle minie;)
    A z tym czasem... no sa ludzie ktorzy co najmniej na rowni lubia
    grzebac co jezdzic. Mnie prawde mowiac dawno juz to pierwsze przeszlo,
    wsrod braci junaczej takze jakos bardziej ostatnimi czasy jezdnosc
    zyskiwa wieksza popularnosc niz eksperymentatorstwo;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 29. Data: 2011-03-28 13:45:05
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-03-26 18:09, Grzybol pisze:
    > U?ytkownik "Wiesiek"<w...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci
    z.pl...

    > Co z tego wynika i w czym ta roznica do kurwy nedzy???!!!!

    I kto je przed sprzedażą rozkłada i składa? Się czeka aż wrócą do
    serwisu po pierwszej jeździe a potem się kasuje hajs...

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 30. Data: 2011-03-28 15:37:51
    Od: "kamil_pl" <d...@w...pl>

> [...]
    > z Rometa mają tylko nazwę. Zresztą taką, której już bardziej zszargać nie

    Hmm a te motorowery co za komuny były? Ogar 205, Chart? Bardzo popularne
    swojego czasu... Też kiepskie jakościowo były? (Ja tylko jeździłem czyimiś,
    więc nie znałem ich od strony napraw)