  • 51. Data: 2018-05-07 10:19:31
    Temat: Re: Kamerka samochodowa raz jeszcze
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-05-06 o 12:32, Marek S pisze:
    > W dniu 2018-05-06 o 00:10, Kviat pisze:
    > (...)
    >
    > O tym właśnie piszę. Dlatego należy wypośrodkować. Możesz wcale nie
    > kupować kamery i płacić wysokie AC bo zniżki na szkodach parkingowych
    > szybko zeżrą ulgi, albo pójść w drugą stronę i rejestrować co się da z
    > ryzykiem, że Ci ukradną kamerkę. Albo rybki albo akwarium :-)

    Trzecia opcja: separowany rejestrator. Przykład: SIV S10 DUAL

    Kamerkę (albo obie) można stracić, ale schowany rejestrator z nagraniem
    zostaje.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 52. Data: 2018-05-07 10:28:35
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-05-06 o 00:49, Kviat pisze:

    > SJCAM SJ5000x Elite -12 Mpix
    > Forever SC-420 - 16 Mpix
    > Yi 4K+ - 12,4 Mpix
    >
    > Wszystkie rozsądne "kręcą się" w tych okolicach. I nie jest to
    > interpolacja.
    > Interpolacja dotyczy najczęściej trybu 4K, czytając i oglądając opinie,
    > dowiedziałem się, że nie zawsze deklarowane 4K jest faktycznie 4K i
    > jednak trzeba pokopać głębiej, czy przypadkiem nie interpolowane.
    > (...)

    Jeśli nie jest to interpolacja, to co się dzieje z tymi pikselami?

    Przecież Full HD to 1920x1080 czyli lekko ponad 2 Mpx, natomiast 4k to
    ok. 8,3 Mpx.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 53. Data: 2018-05-07 10:28:53
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-05-06 o 23:36, kk pisze:

    > Tak obiektywnie to poza hobby nie ma za bardzo potrzeby przegrywania
    > filmików i właśnie korzystanie przez Wifi wydaje się optymalne.
    > Szczególnie, że dzięki temu kamerka może w ogóle nie mieć wyświetlacza.

    Jak jedziesz, to patrzysz przed siebie, a nie w kamerkę. A jak stoisz to
    naprawdę siedzisz w aucie i oglądasz przez Wifi to, co nagrałeś? To nie
    wygodniej zabrać kamerkę lub kartę i oglądać na kompie?
    Ekran w kamerze de facto w ogóle nie jest potrzebny - bez wzgledu na to,
    czy ma, czy nie ma Wifi. Jedyne zastosowanie - ustawianie parametrów
    nagrywania.
    T.

  • 54. Data: 2018-05-07 10:57:16
    Od: p...@g...com

    wifi to bzdet, przeklada sie karte i tyle, alternatywa to 64GB-128GB do przewalenia
    przez wifi lub mozolne szukanie wybranego pliku

    ps sportowe tez traca momentalnie baterie przy wlaczonym wifi a podlaczone na stale
    pewnie sie upieka po paru godzinach :-) ciekawe czy gwarancja to obejmie

  • 55. Data: 2018-05-07 11:01:03
    Od: Kviat

    W dniu 2018-05-07 o 10:13, Adam pisze:

    > Twój poprzedni wpis sugerował, że nawigacja od razu pokazuje Ci wolne
    > pokoje oraz ceny.

    "klika kliknięć w smartfonie czy w nawigacji"
    Masz rację, można się przyczepić, że użyłem "czy" zamiast "i".
    Mogło to być mylące i ktoś mógł nie zrozumieć, że użyłem niefortunnego
    skrótu myślowego.

    Jak kupowałem swoją, to się nad takimi bajerami nie zastanawiałem, a
    teraz też chętnie bym zobaczył wolne pokoje z cenami i opiniami w
    nawigacji. W mojej za kilka złotych można dokupić opcję, żeby pokazywało
    ilość wolnych miejsc na parkingach i cenę za parkowanie na tym parkingu,
    przynajmniej w centrach miast. Parking to nie hotel, ale jednak coś tam
    pokazuje :)
    Życia by mi nie starczyło na śledzenie na bieżąco wszystkich nowinek,
    więc może faktycznie jakaś superduper wypas nawigacyjny już to ma z
    hotelami?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 56. Data: 2018-05-07 11:08:05
    Od: Kviat

    W dniu 2018-05-07 o 10:28, Adam pisze:

    > Jeśli nie jest to interpolacja, to co się dzieje z tymi pikselami?
    >
    > Przecież Full HD to 1920x1080 czyli lekko ponad 2 Mpx, natomiast 4k to
    > ok. 8,3 Mpx.

    Bladego pojęcia o tym nie mam. Dzielę się tym co znalazłem podczas
    własnych poszukiwań, może ktoś zainteresowany skorzysta z mojego
    zmarnowanego czasu :)
    I liczyłem, że ktoś coś napisze o własnych doświadczeniach.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 57. Data: 2018-05-07 12:40:35
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-05-06 o 01:16, Kviat pisze:
> [...]
    a-viofo-a119s-gps

    > Dziękuję.
    > Faktycznie, całkiem niezłej jakości zapis obrazu. Obsługuje karty do
    > 128GB, no i dla tych co nie zostawiają zabawek w samochodzie (czyli dla
    > mnie ;) podkreślają, że łatwy montaż/demontaż.
    > Wezmę pod uwagę.

    Ma bardzo dobre opinię na forum Forda, masz nawet specjalny temat na jej
    temat.

    https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=26
    5840

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 58. Data: 2018-05-07 20:29:24
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-05-07 o 10:28, T. pisze:

    > Jak jedziesz, to patrzysz przed siebie, a nie w kamerkę. A jak stoisz to
    > naprawdę siedzisz w aucie i oglądasz przez Wifi to, co nagrałeś?

    Ja w ogóle tego nie oglądam :-) Raz oglądnąłem jak mi pieszy wlazł pod koła.

    >To nie
    > wygodniej zabrać kamerkę lub kartę i oglądać na kompie?

    Lepiej oglądać na telewizorze :-) Gdyby te kamerki współdziałały
    normalnie z sieciami to by można z nich puścić obraz na tv a tak to mi
    gadasz o noszeniu plików.

    > Ekran w kamerze de facto w ogóle nie jest potrzebny - bez wzgledu na to,
    > czy ma, czy nie ma Wifi. Jedyne zastosowanie - ustawianie parametrów
    > nagrywania.

    Nie lepiej smartfonem ?

  • 59. Data: 2018-05-08 08:06:44
    Od: p...@g...com

    plan minimum G1W-CB za 100 pln z Czech
    https://www.pepper.pl/promocje/wideorejestrator-g1w-
    z-czech-wersja-z-kondensatorem-za-10821-patosc-paypa
    l-125z-83976?page=3#thread-comments

  • 60. Data: 2018-05-08 21:50:58
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-05-07 o 10:19, Adam pisze:

    > Trzecia opcja: separowany rejestrator. Przykład: SIV S10 DUAL
    >
    > Kamerkę (albo obie) można stracić, ale schowany rejestrator z nagraniem
    > zostaje.

    Wreszcie sensowne rozwiązanie. Szkoda, że nie natrafiłem na nią gdy
    kupowałem dla siebie...

    Jedyne do czego można się przyczepić to średniej jakości przetworniki i
    "mleko" gdy pada światło boczne. Na prezentowanych "surowych" filmach,
    nawet w środku słonecznego dnia, numery rejestracyjne mijanych aut są
    trudne do wychwycenia :-( Ale i tak nie jest źle. Koncepcja jedyna
    słuszna moim zdaniem.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek