  • Data: 2019-08-22 10:43:20
    Temat: Re: Karta mikroSD -- Asus ma czkawkę... ;)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5d5df098$0$540$6...@n...neostrada.
    pl...
    >Karta Toshiba 32 GB kupiona w listopadzie ubr...
    >Zapewne padnięta...

    A duzo danych na niej ?

    Bo byl wysyp oszukanych kart na Allegro, nadal sa, takie np 8GB
    udajace 32GB.
    Po zapisaniu ponad 8GB cuda sie dzialy.

    Ale to raczej no name byly ...

    >Była sformatowana jako ,,rozszerzenie pamięci podręcznej''
    >czy coś koło tego...

    To chyba jakis linuxowy format jest ... wsadzic gdzies do linuxa ?

    >Czy karty potrafią padać tak szybko?
    >Przed laty bardzo szybko padła mi karta Samsunga...

    Zadna mi nie padla, te w telefonach sluza mi latami, innych uzywam
    raczej sporadycznie.

    Ale Automapa ostrzegala kiedys, ze jesli nawigacja dziala wolno, to
    trzeba sformatowac karte.
    Po latach wyszlo, ze moze to miec cos wspolnego z brakiem jednej
    funkcji w win CE - cos z raportowaniem nieuzywanych klastrow.

    J.