    From: Krasnal <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Karta muzyczna
    Date: Mon, 5 Sep 2011 13:44:45 +0200

    Dnia Mon, 05 Sep 2011 12:40:15 +0200, Mateusz napisał(a):

    > Powiem tak - to czy uslyszysz roznice po analogu zalezy od glosnikow.

    W tej chwili jako wzmacniecza używam starej wieży Sony z dobrymi kolumnami
    dokładnie taka:
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/files-rtvforum/sony
    2_1180.jpg
    Ale jeśli po zakupie karty okaże się, że te głośniki są słabym punktem (lub
    ogólnie wzmacniacz) to zamierzam kupić jakieś porządne np. EDIROL MA 15 D.
    Dlatego sam teraz nie wiem czy moje głośniki wystarczą czy kupię coś
    innego. Ale chcę zacząć od zakupu karty i zależy mi na dźwięku świetnej
    jakości :).

    --
    Krasnal