  • Data: 2019-09-26 19:26:58
    Temat: Re: Kiedy będzie milion rdzeni?
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 22 września 2019 17:19:18 UTC+2 użytkownik M.M. napisał:
> [...]
    ostatnia wersja ale pamietam ze to dzialalo, i wersja opencl renderowania madelbrota
    byla najszybsza, pisalem o tym na grupie wiec jest o tym gdzies watek w 2015)

    > Zapewne przeoczyłem, dopiero niedawno interesuję się OpenCl'em, a i tak
    > minimalnie. Dzięki za kod.

    ten kod to nic takiego wziete to jest z jakiegos tutoriala tyle ze costam przerobilem
    na swoje i sprawdzilem czy dziala

    wymaga pewnie jedynie ze 2 godzin skupienia by odpalic i zrozumiec,
    zieaw, pytanie jednak czy warto to robic z powodow o ktorych pisalem oraz
    zniechecajace jest to ze nie jestem przekonany czy nie jest tak jak za dawnych czasow
    ze kod zoptymalizowany pod jedna karte nie bedzie zoptymalizowany pod druga (jesli
    wogole zdziala.. to jest troche zniechecajace i sgereuje byc moze ze mozna troche
    poczekac z zajmowaniem sie tym - no chyba ze ktos naprawde sie interesuje wlasnie tym

    jest to i tak chyba ciekawsze niz android, za kttorego aj czuje ze pwnienem sie wziac
    gdybym mial wrocic do roboty ale cos nie moge sie zmusic (bo ciagle zasysa mnei w
    kierunku c ;c )