  • 11. Data: 2012-09-25 12:44:40
    Temat: Re: Kierowco bądź przytomny
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello z,

    > Wężykiem. Wężykiem
    > Imię i nazwisko pomysłodawcy. Który to?

    Zapewne ten sam, co to rowerzystom nadmierne prawa do kodeksu
    zapakował...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2012-09-25 12:48:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.09.2012 10:53, J.F pisze:

    > Ale czytasz ze nie chodzi o tych, ktorym wywolano sztucznie, tylko o
    > tych co zapadaja sami w sposob niekontrolowany ...

    Bardziej chodzi o powtarzalność przyczyny.

  • 13. Data: 2012-09-25 13:34:00
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Ale czytasz ze nie chodzi o tych, ktorym wywolano sztucznie, tylko o
    > tych co zapadaja sami w sposob niekontrolowany ...

    A jak kobieta, dochodząc traci przytomność to też zabiorą? :)))

    _____
    grzech
    626

  • 14. Data: 2012-09-25 16:45:16
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    J.F wrote:

    > Ale oni poszli dalej - jak was w pracy kieruja na badania okresowe, to
    > uwazajcie zeby wam nie wpisali "kierowca", chocbyscie nawet czesto
    > samochodem gdzies jezdzili.
    > Bo wtedy kieruja na psychotechnike, i w razie nie przejscia strasza ze
    > odbiora PJ :-)

    Ja poszedłem z ciekawości - też miałem zamiar nałgać, że nie nie jeżdżę
    ale postanowiłem sprawdzić.
    Trzeba byc chyba ślepym i głuchym, żeby nie przejść tych badań.
    Następnym razem nie pójdę, bo mi szkoda czasu na nie.

  • 15. Data: 2012-09-25 16:49:42
    Temat: Re: Kierowco b?dOE przytomny
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 25 Sep 2012 10:58:26 +0200 osobnik zwany J.F napisał:

> [...]
    > samochodem gdzies jezdzili.
    > Bo wtedy kieruja na psychotechnike, i w razie nie przejscia strasza ze

    a kto straszy? przecież to dziecinnie proste jest.
    te kierowanie na psychotechnikę to ewidentne naciąganie przez lekarzy
    firm na koszty

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2012-09-25 18:12:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello z,

    >Zapewne ten sam, co to rowerzystom nadmierne prawa do kodeksu
    >zapakował...

    Dawno sie precla nie czytalo :-)

    http://prawo.rp.pl/artykul/757704,934584-Rowerzysta-
    zatrzyma-sie-przed-pasami.html

    "Rowerzysta wjeżdżający na przejazd dla rowerów będzie musiał się
    zatrzymać (nawet przy zielonym świetle) - to jedna ze zmian, jakie
    szykują się w kodeksie drogowym. W ten sposób rowerzysta sprawdzi, czy
    nadjeżdżający kierowca się zatrzyma."

    W sumie ... popieram, tu material do dyskusji :
    http://opole.gazeta.pl/opole/56,35086,12226626,Szale
    ncy_na_drogach_Opola__Zobacz_ich_w_akcji__FILMY_.htm

    A dalej w sumie ... to dobrze, ze zle przepisy sie poprawia :-)

    J.

  • 17. Data: 2012-09-25 18:18:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    alid...
    Hello J.F,

    >Przytomność można stracić z setek powodów. Nie kazdy z nich jest
    >powtarzalny a rzadko który ma bezpośredni wpływ na prowadzenie
    >pojazdów.

    No jak nie ma ? Utrata przytomnosci za kierownica to chyba
    wystarczajacy wplyw ?

    >Odbieranie prawa jazdy "z automatu" po jednym omdleniu to
    >nieporozumienie.

    Przyniesie zaswiadczenie od lekarza ze powod byl niepowstarzalny, to
    sie odda :-)

  • 18. Data: 2012-09-25 18:32:14
    Od: <4...@2...183214.invalid> (Tom N)

    J.F w

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup
    alid...
> [...]

    > wystarczajacy wplyw ?

    > Przyniesie zaswiadczenie od lekarza ze powod byl niepowstarzalny, to

    Ależ nie ma odebrania PJ z automatu w takim przypadku -- jest skierowanie na
    badania, i ewentualne "cofnięcie uprawnień" gdy...

    A to gdy jest opisane w ustawie art. 140 i 122,
    a nie jak sugeruje się w artykule: "Przepisy są jednoznaczne - mówi
    "Kurierowi Lubelskiemu" prof. Zbigniew Stelmasiak, wojewódzki konsultant w
    dziedzinie neurologii. - Jakakolwiek utrata przytomności oznacza zabranie
    prawa jazdy na rok. Mówimy o każdym przypadku omdlenia."

    --
    'Tom N'

  • 19. Data: 2012-09-25 20:14:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > zatrzymać (nawet przy zielonym świetle) - to jedna ze zmian, jakie szykują
    > się w kodeksie drogowym. W ten sposób rowerzysta sprawdzi, czy

    Bardzo dobry pomysł.

    I szansa na natychmiastowe rozróżnienie rowerzysty od pedalarza, rowerzysta
    będzie ZA, a pedalarz będzie się darł, że nie chce stawać, woli wjechać pod
    samochód.
    Analogicznie jak przy nakazie korzystania ze ścieżek rowerowych.

  • 20. Data: 2012-09-25 21:02:37
    Od: tÎż

    J.F wrote:

> [...]
    > zatrzymać (nawet przy zielonym świetle) - to jedna ze zmian, jakie
    > szykują się w kodeksie drogowym. W ten sposób rowerzysta sprawdzi, czy

    To brzmi sensownie, więc pewnie wyleci.

    "Zmiany dotyczyć mają też pieszych. Tym, którzy już są na pasach, obecny
    kodeks drogowy gwarantuje pierwszeństwo. Po zmianie identyczna zasada
    będzie dotyczyć pieszych, którzy na przejście dopiero wchodzą."

    A to już nie, więc pewnie przejdzie. I oprócz pojebanych rowerzystów
    wjeżdżających na jezdnię zza krzaków z prędkością 30 km/h będziemy mieli
    wbiegających na pasy pieszych.

    --
    ss??q s? ??u??ou??