  • 31. Data: 2012-09-26 09:08:22
    Temat: Re: Kierowco bądź przytomny
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Wednesday, September 26, 2012, 8:16:15 AM, you wrote:

    > Ale co - podawales sobie teofiline w domu ?

    Niewykonalne. Na pogotowiu. Młody lekarz podawał. Obecnie już nie ma
    teofiliny w zastrzykach - była zbyt niebezpieczna. Teraz daja w
    kroplówce - 300mg w 250ml o ile dobrze pamiętam.

    > No dobra, moze z "_dowolna_" to przesada, ale jak ktos bez widocznej
    > przyczyny mdleje w domu/pracy/ulicy/spacerze ... to czekac z odebraniem,
    > az to sie powtorzy za kolkiem ? Bedzie za pozno ..

    To go skierować na badania a nie z automatu zabierać prawo jazdy.

    BTW: jeździłem z kierowcą chorym na padaczkę (petit mal). Jeździł jak
    szatan. Wyczuwał zwiastuny i po prostu robił sobie przerwę
    półgodzinną. Ja bym taki odważny nie był...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 32. Data: 2012-09-26 10:22:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 26 Sep 2012 08:12:51 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

    > 109 w 2011, w tym 137 rannych i 9 smiertelnie.
    >
    > W zasadzie wiecej niz z powodu niezawinionej niesprawnosci pojazdu
    > (88/118/19).
    >
    > Przy czym ciekaw jestem ile naprawde, bo to chyba czezko sprawdzic ..

    zwłaszcza, że trzebaby zrobić analizę ile z tego to były powtórki. Bo z
    tego, ze ktoś dostał zawału w samochodzie nic nie wynika.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2012-09-26 10:55:36
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-09-26 07:15, WOJO pisze:
    > Już kilka razy w tym roku zdarzyło mi się kląć pod nosem, bo we mgle,
    > szrówce rannej lub wieczornej, podczas deszczu, widziałem gamoni jadących na
    > włączonych
    > ledowych samoróbach "do jazdy dziennej", zamiast świateł mijania.Taki gamoń
    > jedzie w przeświadczeniu,
    > że wszystko jest w porządku, skoro włączył światła, to jest super widoczny,a
    > prawda okazuje się inna.
    > WOJO

    Ale to jest problem opieprzania się powołanej do tego, aby takich gamoni
    tępić, instytucji. Policji wygodniej ustawić się z suszarką w krzakach
    niż zabierać DR czy to za LEDwo widoczne diodki samoróbki w roli świateł
    DLR czy z kolei oślepiające ksenonowe (również samoróbki) albo po prostu
    źle ustawione światła mijania. Bo przecież "prędkość jest główną
    przyczyną wypadków".

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 34. Data: 2012-09-26 11:00:44
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-09-25 22:48, J.F. pisze:

    > A jaka masz pewnosc ze sie nie powtorzy a kolkiem ?
    >
    > J.

    Mnie kiedyś zdarzyło się zemdleć na fotelu stomatologicznym w trakcie
    ekstrakcji zęba. Myślisz, że to może się powtórzyć za kierownicą? Bo
    zaczynam się zastanawiać, czy wsiadać...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 35. Data: 2012-09-27 06:56:29
    Od: "Lulek6" <o...@w...pl>

    Użytkownik "z" <z...@u...pl> napisał w wiadomości

    > O w mordę... Mogą pójść dalej. Przy mojej migrenie jednym z objawów jest
    > zaburzenie widzenia. Dla nie wtajemniczonych: przez jakąś godzinę
    > postrzeganie świata mam jak po pół litrze wódki. Zabrać mi prawo jazdy

    Nie ma potrzeby, aby zabierać prawo jazdy.
    Rozumiem, że z tym sobie radzisz i nie spowodowałeś wypadku.
    Tu nie występuje nagła całkowita utrata widzenia.

    > PS. Kiedyś zemdlałem jak mi kamień nerkowy dał w kość. Zabrać wszystkim z
    > kamicą nerkową. Kto da więcej? :-)

    Jeżeli jest to nagła utrata świadomości bez wcześniejszych objawów to należy
    zabrać.

    > Który debil taki pomysł wymyślił? Która to partia-koalicja miała władzę w
    > 2011 roku?

    Tego debila całowałbyś porękach i nie tylko, gdyby to uchroniło cię i
    innych przed
    zostaniem kaleką na całe życie, bo jakiś kierowca nagle stracil przytomność.

  • 36. Data: 2012-09-27 09:57:37
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-09-27 06:56, Lulek6 pisze:

    > Nie ma potrzeby, aby zabierać prawo jazdy.
    > Rozumiem, że z tym sobie radzisz i nie spowodowałeś wypadku.
    > Tu nie występuje nagła całkowita utrata widzenia.

    To jest bardzo niebezpieczne. Jeździłeś kiedyś po półlitrze? Ja bym
    zabrał :-)

    > Jeżeli jest to nagła utrata świadomości bez wcześniejszych objawów to
    > należy
    > zabrać.

    Oczywiście że nagła. Wstajesz w nocy żeby się wysikać i budzisz się
    zalany krwią z rozciętą głową. Nie nie chodzi o porę czy wydalanie.
    Kamyk w nerce może się poruszyć w każdej chwili np. podczas jazdy na
    polskich wybojach.
    Znaczy ZABRAĆ !!!

    > Tego debila całowałbyś porękach i nie tylko, gdyby to uchroniło cię i
    > innych przed
    > zostaniem kaleką na całe życie, bo jakiś kierowca nagle stracil
    > przytomność.

    Równie dobrze mogę się pomodlić w dziękczynieniu że mi cegła na głowę
    nie spadła albo ufo nie porwało.
    Co trzeba mieć w głowie poprzestawiane żeby aż tak wierzyć w opiekuńcze
    państwo? ;-)

  • 37. Data: 2012-09-30 06:12:37
    Od: "Lulek6" <o...@w...pl>

    > Co trzeba mieć w głowie poprzestawiane żeby aż tak wierzyć w opiekuńcze
    > państwo? ;-)

    "Co trzeba mieć w głowie poprzestawiane" (to był cytat), żeby narażać,
    siebie
    lub innych, na zabicie lub kalectwo przez kierowcę ktory nagle stracił
    przytomność.

  • 38. Data: 2012-09-30 08:03:25
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-09-30 06:12, Lulek6 pisze:
    > "Co trzeba mieć w głowie poprzestawiane" (to był cytat), żeby narażać,
    > siebie
    > lub innych, na zabicie lub kalectwo przez kierowcę ktory nagle stracił
    > przytomność.

    Bądź konsekwentny w swoich poglądach. Zabierz większości kierowców PJ.
    Na każdego coś się znajdzie.

    Jaką jeszcze głupotę poprzesz demagogią? :-)

  • 39. Data: 2012-09-30 13:05:37
    Od: "Lulek6" <o...@w...pl>

    > Bądź konsekwentny w swoich poglądach.

    Tak, jestem konsekwentny. Będę konsekwentnie bronił ciebie i siebie
    przed zabiciem przez kierowcę, który nie powinien być kierowcą.
    Nie musisz czekać na taką śmierć, możesz wybrac inną.

    > Jaką jeszcze głupotę poprzesz demagogią? :-)

    Gdzie ty tu widzisz demagogię ? Najpierw zobacz do słownika co to
    słowo znaczy.
    Co do głupoty to zgadza się. Głupotą jest czekanie na śmierć lub kalectwo
    z powodu wypadku samochodowego. Głupszym jak ty już nie można być w tym
    przypadku.

  • 40. Data: 2012-09-30 20:23:58
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Lulek6" <o...@w...pl>

    > Tak, jestem konsekwentny. Będę konsekwentnie bronił ciebie i siebie
    > przed zabiciem przez kierowcę, który nie powinien być kierowcą.
    > Nie musisz czekać na taką śmierć, możesz wybrac inną.

    A nie jest to tak, jak z cukrzycą ? Można zasnąć, ale jednak trzeba się
    postarać by nie zauważyć.