eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaKilka znanych rzeczy z analogowych lustrzanek - nie widzę ich w opisach cyfrowych › Re: Kilka znanych rzeczy z analogowych lustrzanek - nie widzę ich w opisach cyfrowych
  • Data: 2009-01-09 14:26:49
    Temat: Re: Kilka znanych rzeczy z analogowych lustrzanek - nie widzę ich w opisach cyfrowych
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Sty, 10:52, dziobu <x...@x...xx> wrote:

    > Da sie z nowymi o ile ma on swój przełącznik AF/MF. Na body ustawiasz
    > AF.S, na obiektywie MF i działa ;)
    > Np Pentaxowe 16-50 tak ma.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > dziobuwww.pk.no-ip.pl

    Aby używać pułapki ostrości ze szkłami AF, które nie mają przełącznika
    trzeba zakleić (np. kawałkiem taśmy) jeden z pinów bagnetu w body: ten
    który jest najniżej (albo najbardziej po prawej, zanaczony czerwonym
    kółkiem na obrazku):

    http://img241.imageshack.us/my.php?image=pentaxk20db
    odybf2.jpg

    Przetestowałem to z kilkoma szkłami i działa.

    Pozdrawiam, Tomasz