    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Klej na 800 stopni C
    Date: Thu, 1 Sep 2016 14:38:51 +0200

    W dniu czwartek, 1 września 2016 04:14:51 UTC+9 użytkownik Jacek
    napisał:

    >Jaka to ceramika? Da się czymś lutować? Zgrzewać dyfuzyjnie?
    >O kleju zapomnij.

    Byly i sa kleje do klockow hamulcowych.
    Z zalozenia sluza do laczenia czegos niby ceramika, z metalem, i sa
    dosc odporne na temperatury.

    Ale tak popatrzylem na kilka ... smierdzi epoksydem, czy inna chemia
    organiczna, nie, on 800C nie wytrzyma, nawet 400 nie wytrzyma.

    Poszukac jakiegos lepszego ... czy oblozyc glina i do pieca ?

    J.