    From: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Klej na filc,płyn traserski itd
    Date: Tue, 12 Apr 2011 00:59:56 +0000 (UTC)

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nie kombinuj, denaturat jest zabarwiony :-P

    > zolty kolor zmieszany z niebieskim daje bialy.
    > Jak firanki zzolkly to je trzeba zaniebieszczyc.

    > Prawdziwa Ultramaryna sie w niczym nie rozpuszcza
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Ultramarine
    >
    > Ale co ty kupiles to nie mam najmniejszego pojecia.

    > Bylo kupic gotowy plyn traserski :-P
    >
    > atrament zwykly (do pior)
    > atrament do drukarek
    >
    > farby akwarelowe mozesz przetestowac
    >
    > apteka - moze jeszcze sprzedaja gencjane/fiolet
    > pl.wikipedia.org/wiki/Fiolet_krystaliczny
    >
    > http://www.henglewscy.com.pl/mod_catalog3/view/319.h
    tml

    > bejce spirytusowe http://www.farby.com.pl/info/6.html
    >
    > J.

    Kombinujecie jak koń pod górę. Do tego kiedys używałem jakiegoś prostego
    związku miedzi. Stalowa powierzchnia się zwyczajnie miedziowała. Na miękkich
    metalach takich jak aluminium widać bez żadnego malowania. Teraz używam
    czarnego markera. Malowanie ma znaczenie drugorzędne. Trzeba umieć trafić w
    przecięcie dwóch rys. Przy trasowaniu potrzebny jest dobry cyrkiel, rysik
    traserski, punktak i liniał a nie super farba.