    From: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Klej na filc,płyn traserski itd
    Date: Tue, 12 Apr 2011 18:51:55 +0000 (UTC)

    Psot <p...@T...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem kto "...jak koń pod górę .." Ja po prostu potrzebuję wiedzy na ten
    > temat, oraz płynu. Nie będę przynudzał dlaczego. A co do powyższego. Ten
    > związek to siarczan miedzi.Nie interesuje mnie bo nie mogę sobie najczęściej
    > pozwolić na miedziowanie detalu. Co potem z tym zrobisz aby mieć "czysty"
    > detal ? Na Al widać twierdzisz? A jeśli nie możesz sobie pozwolić na
    > głębokie zarysowanie to też widać? Poza tym jeśli masz kuuuupę lat, okulary
    > jak denka od musztardówki i to jeszcze cylindryczne , oraz progresywne i
> [...]
    Szukasz dziury w całym. Do katalogu utrudnień dołóż jeszcze krasnale szczające
    do mleka. Jak taka ofiara jesteś to zanieś na laser. W łodzi ostatnio płacilem
    20 groszy za wpalenie i 70 groszy za metr cięcia. Pliki przsłąłem netem. Przy
    takich cenach nie warto punktaka w rękę wziąć. Co teraz wymyślisz. ze na wsi
    50 kilometrów od najbliższego kiosku Ruchu mieszkasz?