    From: "Psot" <p...@T...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Klej na filc,płyn traserski itd
    Date: Wed, 13 Apr 2011 20:22:28 +0200

    Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:b9791d4c-8cd8-4f4c-af10-3cc37cd5373a@34g2000pru
    .googlegroups.com...
    On Apr 13, 4:38 pm, "Psot" <p...@T...pl> wrote:
    > Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomościnews:io270b$8b2$1@inews.gazeta.pl...
    >

    > > Psot <p...@T...pl> napisał(a):
    >
    > >> Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w
    > >> wiadomości
    > >>news:io086b$set$1@inews.gazeta.pl...
    > >> > J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    Swietnie. Wyobrazam sobie operatora frezarki/tokarki/drazarki/czego
    tam kto chce, ktory pieknie wytrasowany buc stali laduje do maszyny,
    laduje program, ustawia narzedzia i odpala obrobke w ogole nie
    wnikajac co tam i gdzie namalowane na tym bylo. Tylko nie gadaj ze to
    idiota i powinni go wywalic z roboty bo nie ma pojecia o trasowaniu.
    Pojecie moze miec doskonale, ale... niepotrzebne mu. Jego
    "skomplikowana matryca wykrojnika" bedzie nie gorsza niz Twoja
    wytrasowana. Tyle ze zrobiona w 1/2 czasu i przez goscia ktory z
    grubsza musi wiedziec jak klemy dokrecic :o)
    Konrad
    PS zdarzalo mi sie czasem program w G-code wystrugac w pro/machining,
    a o trasowaniu nie wiem nic...

    Ja nie rozumiem sensu tej dyskusji.Ja stwierdziłem, że potrzebuję
    samodzielnie zrobić płyn traserski a niektórzy zamiast mi pomóc w temacie to
    próbują podważyć założenie. Jeśli poproszę aby mi ktoś pomógł bo chcę zrobić
    kijaszek , to bez sensu jest pisać , że kijaszki nie w modzie i tylko idiota
    chodzi z kijaszkiem , że zamiast kijaszka to rower abym kupił, że kijaszki
    są niebezpieczne. Ja pytam jak zrobić kijaszek. I stwierdzam, że jest mi to
    potrzebne. Nie mam zamiaru opisywać ani swojej pracy, ani udawadniać,że nie
    jestem idiotą który nie zna technologii , ani możliwości. A wręcz byłbym w
    stanie polemizować na temat wiedzy co niektórych.Co do przykładu matrycy, to
    kolejny jakiś absurd. Jeśli mam standartowe maszyny manualne i chcę
    wykonywać różne detale to dlaczego mi sugerujesz abym komuś płacił ? Co to
    ma wspólnego z trasowaniem i wykonaniem przeze mnie detali? Poza tym jeśli
    sugerujesz ,że ktoś bez trasowania zrobi to samo, to można przyjąc założenie
    , że tak samo znajdzie się ktoś kto bez narzędzi pomiarowych, bez sztywnej
    maszyny,bez rysunku [na migi wystarczy pokazać],i bez ostrych
    narzędzi -zrobi matrycę lepszą niż ja z trasowaniem, szlifowaniem
    boków-bazy,z różnymi pomocami itd... Ale co daje ta informacja? Że ja nie
    potrzebuję płynu?

    Psot