    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Klej na filc,płyn traserski itd
    Date: Wed, 13 Apr 2011 12:57:59 -0700 (PDT)

    On Apr 13, 7:22 pm, "Psot" <p...@T...pl> wrote:
    > Ale co daje ta informacja? e ja nie
    > potrzebuj p ynu?

    Kompletnie nie zrozumiales co sie do Ciebie mowi, wiec moze postaram
    sie to wylozyc slowami prostymi. Otoz od XIX wieku swiat wymyslil
    kilka lepszych pomyslow i na nie probujemy Ci zwrocic uwage.
    Twierdzisz ze mozesz byc dziadkiem wiekszosci tu piszacych (a skad
    wiesz?), ale to chyba nie znaczy ze nie jestes w stanie nadazyc za
    postepem technicznym?
    Konrad
    PS nic nie mam przeciw Twojemu plynowi, tyle tylko ze nie wiem jak go
    zrobic. Nie wiem, moze to wstyd...