    From: "Alex Sharon" <a...@s...ca>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Klimatyzator jako nagrzewnica
    Date: Sun, 20 Feb 2011 05:39:52 -0700

    "Konrad Anikiel" <a...@g...com> wrote in message
    news:bbb087f2-1769-4bf4-b85c-e6d2f080b49b@k22g2000yq
    h.googlegroups.com...
    On 20 Lut, 00:19, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:
    > U ytkownik "Konrad Anikiel"
    >
    > Praktykiem nie jestem, ale tu jest jeden praktyk, na 100% bedzie
    > wiedzial :)
    >
    > Jak mi tylko nie powie, e mam kupi Volcano to ch tnie pos ucham.

    Nie wiem co masz kupić, w firmie w której kiedyś pracowałem była
    chińska taniocha, ale taka jak właśnie opisałem- naprawdę super
    działało. Dodam tylko że jeśli klima ma działać jako nagrzewnica to
    zewnętrzna jednostka musi mieć wymiennik konstrukcyjnie przystosowany
    do tego, czyli taki co nie zarośnie szronem w pół godziny, nie
    zardzewieje od kondensatu i nie zerwie się ze ściany od ciężaru
    trzymetrowych sopli.
    Konrad

    ---

    Hi Konrad. Long time no see :-)
    Mam nadzieje, zes zdrow i caly
    Chcialem podac link to "Ask HVAC", tam Richard omawia rozne tematy zwiazane
    z systemami HVAC (Heating-Ventilation-Air Conditioning).
    Akurat ten URL nawiazuje to podobnego zagadnienia, jakie panstwo wlasnie
    rozwiazujecie

    http://tinyurl.com/y9hpflf

    Zdrowko

    Alec