  • Data: 2011-03-09 20:48:31
    Temat: Re: Klimatyzator jako nagrzewnica
    Od: Michał Grodecki <m...@u...pk.edu.pl.wytnij.to> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-03-09 21:29, Użytkownik zbigi napisał:

    > No dobra. A na czym polega ta jego wielopaliwowosc, wiesz?

    Tu coś jest
    http://archiwum.pisz.pl/1581/silniki,wielopaliwowe.p
    hp
    Z tym że to oczywiście awaryjne rozwiązanie jest - na zasadzie "lepiej
    wlać cokolwiek na czym silnik czołgu pójdzie niż żeby wóz stanął z braku
    paliwa bo wtedy na polu walki długo nie pożyje".

    --
    Michał Grodecki
    Uwaga - w nagłówku adres antyspamowy