  • Data: 2014-10-23 12:12:18
    Temat: Re: Kłopot z panoramą poziomą
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-23 o 11:36, Gotfryd Smolik news pisze:

    > Nie, no coś Ty! To by nie miało sensu.

    Tak, ale w drugiej gałązce, temu samemu koledze ajt, sprostowałem gdy
    zaskoczyłem co de facto chciał mi przekazać.

    > Przecież pytanie zawierało ledwie dwa wymienione parametry,
    > nie ma wersji że "przeoczyłeś pół pytania" ;)

    Tak! Dokładnie tak się stało: "przeoczyłem" pół pytania - dlatego
    sprostowałem :-) A konkretnie chodziło o zupełnie coś innego niż myślisz.

    Napisałem w cudzysłowie gdyż nie chodziło o moją "nieuwagę" czy
    "zignorowanie" lecz inaczej zrozumiałem "zmianę odległości ostrzenia".
    Zrozumiałem, że w trakcie robienia ujęć składowych grzebałem przy
    obiektywie i zmieniałem odległość ostrzenia. A tak nie było. Dopiero
    chwilę później, w innej gałązce, zorientowałem się, że to była mylna
    interpretacja.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek