    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejna ofiara
    Date: Thu, 24 Apr 2014 15:00:43 +0000 (UTC)
    <53591c8b$0$2148$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Ale koszty leczenia moga nawet spasc :-)

    Jakos tego nei widze...

    > No coz, jak sami spowoduja wypadek, to w sporej czesci "za swoje".

    Bedzie sie leczył za swoje?

    > Jak kto inny spowoduje wypadek ... tez sie czesciowo na nich samych
    > koszta rozkladaja.

    Bo?

    > Ale mozna zostawic sprawe ubezpieczycielowi - zawsze obnizy
    > odszkodowanie - jednym za niezapiete pasy, drugim za zapiete, ale za
    > to bedzie taniej :-)

    Na koncu to i tak połamany delikwent, przyuty do wozka bedzie sie leczył w
    NFZ...

    > Gdzies tam na koncu jest kodeks karny - wole odpowiadac za polamanie
    > delikwenta niz za usmiercenie ...

    No to lepiej zeby pasy miał zapiete...
    Bo duzo wieksze prawdopodibenstwo jest ze go zabijesz bo nie miał pasów niz
    ze go zabijesz bo miał pasy. Duzoooooooo wiekszeeeee...

    Nie rozumeim, czemu miałoby służyć oddanie tej decyzji w rece ludzi?
    Przeciez wsiadajac do samochodu nie da sie zdecydowac czy dzis pasy mnie
    uratują czy dzis mnei zabija.
    Wiec wszystko odnosi sie do prawdpodpobienstwa.