    From: "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Kolejne pytanko
    Date: Mon, 11 Jul 2011 09:00:28 +0200

    Użytkownik "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ivbo4i$den$1@inews.gazeta.pl...

    > Pisz jak jest a nie zalewaj. Wykonanie takiego gwintu to prosta operacja.
    > Tylko droga. Ich nie przeraża wykonanie tylko Ciebie cena jaką wyliczyli.
    > Czy
    > drogo, pojęcie względne. Maszyny na których da się coś takiego zrobić mają
    > silniki o mocach dochodzących do stu kilowatów, ważą tyle co czołg Abrams
    > używane kosztują tyle co nowa luksusowa limuzyna.
    Prawda jest taka że narazie żadna firma z którą współpracujemy nie chciała
    się podjąć tego zadania.
    Co do ceny to oriętuję się ile może takie coś kosztować. Tanio nie będzie to
    wiem. Ale nie ja decyduję czy coś się opłaca tylko końcowy klient. Sam
    materiał na "nakręteczkę" to kilkadziesiąt tyś zł.
    Gejzero.