-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com
!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
ostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Koło zamachowe dwumasowe
Date: Sat, 06 Mar 2010 22:15:29 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 23
Message-ID: <hmugqb$l18$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <3...@n...onet.pl>
<1...@1...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: azr110.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1267910283 21544 83.27.155.110 (6 Mar 2010
21:18:03 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 6 Mar 2010 21:18:03 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <1...@1...googlegroups.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:26158
[ ukryj nagłówki ]W.Kr. pisze:
> On 6 Mar, 19:33, "WM" <c...@p...onet.pl> wrote:
>> Rozumiem, że ma ono lepiej, od zwykłego koła zamachowego,
>> równać wahania prędkości wału korbowego ?
>> Ale czy nie ma toto niszczących częstotliwości drgań własnych?
>>
>> Koło zamachowe dwumasowe:http://www.youtube.com/watch?v=y667Nnh1TeY
>>
>> To jest raczej koło dwu spręzynowe:)http://www.youtube.com/watch?v=IiNr_84Ge
DI&feature=related
>>
>> WM
> Tu : http://je.pl/d8em o zaletach takiego koła dwumasowego.
Wszystko pięknie, tylko jakoś te silniki z kołem dwumasowym ani jakoś
zauważalnie mniej nie drżą, ani nie mają nawet niższych obrotów biegu
jałowego w stosunku do aut bez tego wynalazku.
Argument o mniejszym zużyciu elementów skrzyni biegów też taki sobie -
same skrzynie biegów są wystarczająco trwałe i bardzo niewielu
użytkowników ma z nimi problem, a jak już to to są takie przebiegi że to
się ujawnia u któregoś z kolei użytkownika. Natomiast samo koło
dwumasowe jest "hitem" we wszystkich serwisach - w dodatku kosztownym hitem.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.03.10 21:59 J.F.
- 07.03.10 01:16 JAM
- 07.03.10 08:00 WM
- 07.03.10 19:38 JAM
- 09.03.10 12:48 Vlad The Ripper
- 09.03.10 16:55 J.F.
- 10.03.10 08:28 Vlad The Ripper
- 11.03.10 22:17 Tomasz Pyra
- 12.03.10 07:55 Vlad The Ripper
- 12.03.10 10:27 WM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Skuteczność cięcia a liczba noży robota
- napoje gazowane
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław