    From: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Komisy w Warszawie
    Date: Sun, 04 Jan 2009 17:21:07 +0000

    Sawi pisze:
    > Jest tuz przy pl.
    > Politechniki, a kiedys byl - nie jestem pewien czy nadal jest - w
    > pawilonach przy Rivierze - tych wzdluz trasy, naprzeciw BTFoto, ktore
    > zreszta kiedys tez prowadzilo komis, nie wiem jak teraz (jakies 1.5 roku
    > temu mieli jeszcze).

    BTFoto sprzedaje na allegro. Nie wiem, jakie ceny mają na Allegro, ale w
    komisie mają dość drogo, ale przynajmniej można obejrzeć i potestować.
    Przed kupnem warto sprawdzić ceny w necie, bo niektóre rzeczy ( jeśli
    nie sporo) mają dużo drożej.
    Naprzeciwko był kiedyś sklep z komisem, nazywał się Magnum, żaluzja
    antywłamaniowa chyba nadal ma na sobie tę nazwę, ale teraz jest tam inny
    sklep foto z samym nowym sprzętem.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    "Jak podały Fakty TVN: W poniedziałek ma sie rozpocząć Miedzynarodowa
    Konferencja d/s Walki ze Spamem. Organizatorzy rozesłali główne