    From: sseba75 <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Komputer nie widzi dysku - dziwny problem
    Date: Sun, 29 Mar 2009 13:31:56 -0700 (PDT)

    > 1/ Czy jesteś pewny, że uszkodziła się obudowa a nie jeden z dysków?
    > 2/ zwróciłeś uwagę, czy nie ma jakiś magicznych konfiguracji zworek w
    > drugim dysku?

    1. Nie jestem pewien. Ale nie wydaje mi się. Objawy zepsucia obudowy
    były takie, że po pewnym czasie już za każdym razem schemat był taki,
    że po kilku minutach dysk przestawał się komunikować z kompem w dziwny
    sposób: przykładowo jeżeli miałem katalogi A, B i C i wszedłem w
    pierwszych sekundach do katalogu A to ten katalog dalej działał
    (wyświetlało jego zawartość) a reszta nie - były widoczne jako puste.
    Jeżeli najpierw wszedłem do C to C było widać a reszta była pusta itd.
    Nie znam się na tym ale wyglądało mi to na jakiś problem z obudową -
    że przez chwilę stykało a potem przestawało. No ale nie wiem.

    2. Oba dyski nie mają zworków. Wyglądają identycznie.

    pozdr