  • Data: 2019-04-07 21:48:59
    Temat: Re: Komputer z Windows CE poszukiwany - tani.
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, na przykład:
    > https://support.industry.siemens.com/cs/products/6av
    2124-0jc01-0ax0/simatic-hmi-tp900-comfort?pid=70559&
    mlfb=6AV2124-0JC01-0AX0&mfn=ps&lc=nl-NL

    Jakoś mam alergię na siemensa. Może z czasów gdy olewanie klienta było
    normą, teraz pewnie się zmieniło, ale przyzwyczajenia pozostały.

    Co do Beckhoff-a, mam 9020, ale zegar słaby. We wszystkich jakie mi się
    przewinęły raczej marnie pod tym względem było.
    Zastanawiałem się nad nowym klockiem (niezwykle kompaktowym 6015), ale
    tam Atom na pokładzie, więc też odpadł.

    No nic, szukam dalej.
    Tak na prawdę, to potrzebuję trochę komunikacji z szybkim procem. Ekrany
    zbędne, więc żadne CP26 czy CP66 i podobne w grę nie wchodzą. Cenowo
    zresztą też.

    Najbliżej chyba Elmatic, tylko muszę z nimi pogadać i przede wszystkim
    ponegocjować. Żadne używki w grę nie wchodzą, wybieram sprzęt na
    najbliższe lata, więc musi być seryjnie dostępny.

    Miłego.
    Irek.N.