    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Komputer za 75 zł już w Europie. Może ktos się skusi ;-)
    Date: Sun, 10 Feb 2013 20:40:41 +0100

    Dnia 2013-02-10 19:02, Użytkownik Michal napisał:

    > Ale masz jakiekolwiek legalne materiały wideo zakodowane źródłowo w
    > RMVB itp. wynalazkach? Ja nic o tym nie wiem, a ze standardowymi
    > MPEG4/H264 stacjonarne odtwarzacze radzą sobie bez problemu.

    Mam. Przy czym sam rmvb nie wyczerpuje tzw. rzadkich kodeków
    które u mnie bywają przydatne.

    > No właśnie wątek zboczył na wykorzystanie tego komputerka jako media
    > center, do czego IMHO on się nie nadaje. To już lepiej jakiś tani tablet
    > na Androidzie z HDMI do takich zastosowań - też uniwersalny, a coraz
    > więcej VODów itp. nawet w PL gdzie kodeki Microsoftu są bardzo
    > popularne, jest dostosowywanych do Androida ze względu na jego
    > popularność - ale to trwa - IPLEX nadal nie jest gotowy i prace trwają
    > ...od baaardzo dawna.

    Z linka którego podawałem wynika że Iplex działa nie tylko na
    windowsie.

    > Ale chodzi o to by korzystać z darmowych lub bardzo tanich VODów
    > zgodnie z prawem, a nie wychodzić z założenia, że można poradzić sobie z
    > pirackich źródeł. NA IPLEXie jest dużo dobrego kina, często unikalnego
    > nigdzie indziej niedostępnego (nawet wypożyczalnie stacjonarne tego nie
    > mają), cykliczne akcje festiwalowe typu Sputnik nad Polską itp. Pojawia
    > się tam kino którego często nawet piraci nie ruszają ze względu na
    > niszowość, ale jak ktoś jest zainteresowany głównie kolejnym wcieleniem
    > ekranizacji komiksów to rzeczywiście na iplexie nie ma za bardzo czego
> [...]

    Ściągnięcie na dysk i odtworzenie bez reklam w chwili dla mnie
    dogodnej nie jest niezgodne z prawem.

    tu-tvn-player-tvp-vod.html

    > A sprawdzałeś, czy tylko wyszukałeś w google. Bo ja sprawdzałem
    > sfrustrowany brakiem iplexa w sieciowym blurayu chcąc podłaczyć nie
    > używany komputer z linuksem pod TV dla takich VODów i IPLEX itp.
    > wartościowe serwisy nie działają. Ten artykuł ktoś napisał chyba czysto
    > teoretycznie, bez sprawdzania co potwierdzają nawet komentarze.
    > Nie działa ze względu na Silverlight i DRM i już. Jak sam sprawdzisz i
    > uzyskasz pozytywne rezultaty to się pochwal.

    Ale artykuł dotyczył linuxa, czyli odpowiada malince z linuxem
    a ty jak twierdzisz sprawdzałeś to na sieciowym blurayu, naprawdę
    nie widzisz różnicy ?

    > Natomiast ja sprawdzałem i artykuł rozmija się z rzeczywistością.

    To tak z ciekawości na jakim linuxie i androidzie sprawdzałeś ?