  • 21. Data: 2012-11-08 15:00:32
    Temat: Re: Kończy się rumakowanie
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-08 14:54, 4CX250 pisze:
    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie wiedziałem że sprzedają drewniane anteny :)))

    Sprzedają, potem jegomość się pyta 30 razy o to samo, mimo że mu
    odpowiadają :) Jak ma jeszcze magnesik i przez to terkot od silnika to
    już kaplica, taki ma CB i zapłaci.

  • 22. Data: 2012-11-08 15:00:49
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-11-08 14:25, mister wrote:

    > nie znam miejsca, ale widac wyraznie ze maja ustawione ograniczenie 30
    > km/h wiec robili zdjecia samochodom poruszajacym sie powyzej tej predkosci.

    Skoro to byla pokazowka, to rownie dobrze mogli ustawic prog
    zadzialania FR ponizej realnego ograniczenia zeby szybko zademonstrowac
    wykonanie zdjecia. Ale niewykluczone ze na testach, szczegolnie takich
    po ktorych foty ida nie do dokumentacji a do smieci, mogli sobie
    zwyczajnie pofolgowac.

    Jesli foty beda szly do archiwum i w okreslonych okolicznosciach bedzie
    mozna udowodnic, ze prowadzacy pojazd ITD przekroczyl predkosc 129 razy
    dziennie, to nie wiem czy bedzie tak luzno ;). Tak czy owak, w tej
    sytuacji nie beda mieli takich podstaw do obrony, jakimi zaslania
    sie policja podczas poscigow nieoznakowanymi wozami i ktore to
    koncza sie zatrzymaniem ofiary. Poza tym nie ma tutaj roznego rodzaju
    bzdurnych tlumaczen ze "trzeba chwile jechac ze zblizona predkoscia
    do rejestrowanego pojazdu" itd.

    --

    memento lorem ipsum

  • 23. Data: 2012-11-08 16:14:34
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-11-08 11:22, elmer radi radisson pisze:

    > Mysle, ze te samochody beda sie jednak rzucac w oczy - albo blyskaniem,
    > albo charakterystyczna glowica i kamera. I na CB info zacznie isc
    > szybko ze ktos cos zauwazyl.

    Dlatego teraz CB będzie na stałe na dachu i w użytku ;)

    Pozdrawiam !

  • 24. Data: 2012-11-08 17:00:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PB" <p...@b...pl> napisał w wiadomości grup
    net...

    > Jeszcze chwilka i wszyscy będą jeździć 50km/h
    >
    > http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/

    Wreszcie antyradar będzie się mógł wykazać, nie to co przy biernych
    videoradarach.....

  • 25. Data: 2012-11-08 17:04:48
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-08 17:00, Cavallino pisze:
    > Wreszcie antyradar będzie się mógł wykazać, nie to co przy biernych
    > videoradarach.....

    To ma bardzo krótki czasy pomiaru, więc będzie musiał być naprawdę
    dobry. :) To tak jak z Iskrami, większość bierze Iskrę za zakłócenia i
    nie alarmuje.

  • 26. Data: 2012-11-08 17:11:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > To ma bardzo krótki czasy pomiaru,

    Skoro ma mierzyć wszystkich hurtowo, z prędkością karabinu maszynowego, to
    powysyła sygnałów od groma, poodbija się to od wszystkie w mieście na
    potęgę, alarm będzie wystarczający.

    >więc będzie musiał być naprawdę
    > dobry. :) To tak jak z Iskrami, większość bierze Iskrę za zakłócenia i
    > nie alarmuje.

    Mój nie ma tego problemu, nawet fotokomórka w drzwiach wzbudza jego uwagę
    zazwyczaj.

  • 27. Data: 2012-11-08 17:18:08
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-08 17:11, Cavallino pisze:
    > Mój nie ma tego problemu, nawet fotokomórka w drzwiach wzbudza jego
    > uwagę zazwyczaj.

    RX65E który iskrę łapie z ponad 1 km ta multanovą od ITD bierze dopiero
    z 10m, więc powodzenia. :)

    ps. nie powiem skąd wiem, ja nic nie wiem, nie znam się.

  • 28. Data: 2012-11-08 18:46:16
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Jak widzę taką formułkę i to w takim kontekście to się zastanawiam jak
    > jeszcze bardziej idiotycznie można wydawać _MOJE_ podatki.
    powtórzę to jak za każdym razem. wyobraź sobie że TY masz zmniejszyć
    ilość pieniędzy wydawanych na leczenie skutków wypadków. JAk to zrobisz?
    Tak aby nikogo za bardzo nie wnerwić?
    1. Wprowadzisz przepis że kierowca sam płaci za skutki tego co zrobił
    2. radykalnie podniesiesz skłądki na ubezpieczeniea wszystkim
    3. wprowadzisz więcej fotoradarów które zmiejszą wydatki na leczeie o
    0.0001% ale dodatkowo zarobią na siebie, obsługę i paru urzędników.

    Więc nie marudź proszę o _naszych podatkach_, bo przeciętny polak jest
    takim matołem który chce wszystko za darmo. Oczywiście że dostaje wiele
    za "darmo", ale to "darmo" jest finansowane z podatków.
    Jak przeciętny polak zrozumie i zagłosuje że nie chce nic za darmo,
    będzie go stać na to samo co ma, i zostanie ta ilość kasy którą teraz
    "łyka" system i politycy

    ToMasz

  • 29. Data: 2012-11-08 19:19:16
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Jak widzę taką formułkę i to w takim kontekście to się zastanawiam jak
    > jeszcze bardziej idiotycznie można wydawać _MOJE_ podatki.
    > Na prawdę jest w narodzie większość która uważa takie postępowanie za
    > mądre? Nie może być aż tak źle z szarymi komórkami Polaków.
    > To nie możliwe.

    Ale powiedz - glosowanie na Nowa Prawice jest Ci obce co nie?
    Nie glosujesz bo to debile i oszolomy z naciskiem na to ostatnie w liczbie
    pojedynczej....
    Cosh - mozesz oczywiscie pozostac przy dotychczasowych......
    no chyba ze sie myle to przepraszam......
    no ale swiat taki jest. sa wiele gorsze i bardziej skretyniale prawdy
    objawione jak ta ze skurwysynow socjalistow nie mozna wywlaszczyc z
    sejmu....
    kilka z brzegu bajek:
    religie
    zaleznosc holesterol - tluszcz i cala teoria lipidowa
    "pieniadz papierowy lepszy od zlotego"
    "deflacja jest zlem"
    inflacja to tylko 1,5% (realna na shadowstats.com)
    "Keynes ma racje"
    w chuj innych.
    ale ja juz stary jestem i mam to w dupie.
    a wy mlodzi albo dacie sie zaruchac na smierc albo zmadrzejecie. jedno
    klikniecie dalej masz dzisiaj wiedze. powodzenia.

  • 30. Data: 2012-11-08 19:26:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 8 Nov 2012, elmer radi radisson wrote:

    > .. przeciez nie moga sie podkladac ze na fotce jest "obiekt: 78/50, predkosc
    > wlasna: 69/50" bo by zaraz operator stracil prawo jazdy ;)

    Rzuć okiem w komentarze - ktoś już zauważył, że taka jedna tam jest :)
    (58/49/30)

    > Kontratyp tutaj nie zadziala, bo nie dzialaja w zakresie zatrzymania
    > sprawcy wykroczenia na goracym uczynku.

    Dopiszą prawo do prowokacji :P

    pzdr, Gotfryd