eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKonkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość... › Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
  • Data: 2015-02-26 10:36:28
    Temat: Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 25 Feb 2015 16:40:12 +0100, Marek <f...@f...com> wrote:

    >Tak nie powinno być. Skoro masz bilingi jako dowód to widać błąd
    >systemu. Ja miałem podobną sytuację, bylem przekonany, że nie był
    >wysyłamy sms a jednak był. Aczkolwiek zanim to ustalono człowiek na
    >infolini próbował mi wmówić, że smsy premium płatne przchodzące mogą
    >przychodzić bez subskrtpcji. Uznając że gada głupoty zignorowałem
    >go. Jednak coś jest na rzeczy.

    Wystarczy że na różnych dziwnych stronach ktoś poda Twój numer
    telefonu i nic już użytkownik zatwierdzać nie musi , smsy same zaczną
    przychodzić.
    Druga opcja o której czytałem ale nie mogę się dokopać do artykułu że
    jest jakiś nowy sposób że wystarczy wejść na zwykłą stronę internetową
    jeśli dobrze pamiętam z przeglądarki telefonu i wtedy też w jakiś
    sposób robi się subskrypcja, tak że nawet tego nie zauważysz.
    W ogóle to przecież smsy przychodzące można odczytać mając modem
    podpięty do kompa, i wysyłać też można jeśli op na to pozwala.