eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKonkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość... › Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
  • Data: 2015-02-25 23:58:30
    Temat: Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 25 Feb 2015 20:33:16 +0100, yabba napisał(a):
    > Użytkownik "Marek" <f...@f...com> napisał w wiadomości
    >> On Wed, 25 Feb 2015 16:35:16 +0100, "J.F." <j...@p...onet.pl>
    >>> W sumie, jakby tak pare razy zaplacili po milionie za zamaskowane
    >>
    >> Heh, w tym momencie operator premium umarł ze śmiechu. Milion to jest
    >> przychód jednego dnia z takiej usługi. Kary powinny być na poziomie
    >> kilkudziesięciu mil. minimum.

    Mowisz ze ludzie tacy naiwni ?

    Tym niemniej milion to za pierwszym razem, i na poparcie decyzji
    urzedu. W recydywie mozna zwiekszyc.

    > Podstawą kwestią powinien być zwrot kosztów dla poszkodowanych z 10 krotna
    > nawiązką. Co mi po wielomilionowych karach dla operatora, jeśli to ja
    > zostałem oszukany (hipotetycznie) i straciłem pieniądze. Dla 100 zł mam
    > zakładać sprawę w sądzie? Zadośćuczynienie dla poszkodowanych powinno być z
    > automatu.

    A za 1000 zalozysz ?
    Zas po ukaraniu latwiej uzyskac zwrot, czy to w sadzie, czy w zwyklej
    reklamacji. Stad dosc istotna rola urzedu.

    No a w sadzie ... jestes pewny ze wygrasz ? Jak sad spojrzy ze
    informacja byla prawidlowa i decyzja klienta dobrowolna.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: