  • Data: 2017-03-26 18:54:01
    Temat: Re: Konserwacja podwozia
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I o coś takiego mi chodzi. Widziałem w TV jak jakiś mechanik-klepka
    > konserwował podłogę. Wobec niemożliwości wyczyszczenia rdzy do czysta w
    > różnych zakamarkach używał środka penetrującego i wiążącego rdzę.
    > Pytanie tylko o nazwę i rzeczywistą skuteczność takiego środka. Dzięki
    > za wskazówkę, rozejrzę się za polrustem, cortaninem czy czymś im podobnym.

    cortanin używałem - dobrze się tym psika (profile z pistoletem do
    profili). Wiąże. Nie lakierowałem po tym ale rok się trzyma - myślę, że
    drugiego nie da rady.

    > P.S. Nie zgadzam się z opinią że Hammerite jest do d...

    Ja też. Mam barierkę pomalowaną hamerite ok 15 lat temu. Ani grama rdzy.

    Ponoć malowanie hammerite to albo jedna warstwa albo dwie, ale dopiero
    gdy ta pierwsza dokładnie wyschnie i się utwardzi. Inaczej ponoć dupa.