  • Data: 2020-02-26 19:20:56
    Temat: Re: Konsola "Rambo" i kartridże z Atari 2600
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Marek napisał:

    > To jakim cudem nie można było zastąpić tej Odry? Nie tłumacz tylko że
    > nie było softu skoro soft do emulacji był....

    Nie jestem rzecznikiem PKP, najwyżej mogę zgadywać. Nie było softu.
    A głównym zadaniem tej maszny było liczenie jakichś dróg hamowania,
    obciążeń czy innych rzeczy mocno związanych z bezpieczeństwem. Więc
    nawet jeśli dostępne były źródła, jeśli napisane zostały w znanym języku
    wysokiego poziomu (fortran), to nie było chętnych do podjęcia decyzji
    przekompilowania tego w zupełnie nowym środowisku. Soft to emulacji
    szeregowej transmisji znakowej to co innego.

    Jarek

    Z ostatniej chwili:
    https://kurierlubelski.pl/komputer-odra-z-lubelskiej
    -stacji-pkp-znowu-dziala-nawet-zagralismy-na-nim-w-g
    re/ar/c1-14733732

    --
    W dworcowej poczekalni,
    na stacji PKP