  • Data: 2019-10-18 18:47:52
    Temat: Re: Korytarz życia i zamek błyskawiczny - przegłosowane
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 18 października 2019 11:05:10 UTC-5 użytkownik Shrek napisał:

    > Tak samo jak teraz. Świadkowie, kamery... Prawdziwym problemem nie jest

    Teraz jak nie masz swiadka ani kamery to z automatu jestes winny jak przywalisz komus
    w tyl albo on przywali tobie cofajac.

    Takie przepisy sa jednoznaczne i nie ma watpliwosci jaka bedzie interpretacja.

    > sam przepis (to problem wtórny) a jego konieczność. A może wcale nie
    > jest potrzebny - w moim małym wszechświecie tak naprawdę na palcach
    > jedenej ręki mogę przypadki, że nikt mnie nie wpuści, karetki ryją bez
    > problemów przez największe korki... Rządowi maja czasem problemy, bo w
    > sumie nie wiadomo czy tą linie ciągłą to wolno przekroczyć tylko
    > dlatego, że czarnej bmce się spieszy, ale to nijak ma się do korytarzy
    > życia.

    Koniecznosc jest spowodowana dwuznacznoscia podejscia aktualnie.
    Niby mamy sie trzymac przepisow ale czasem mamy byc dla siebie mili i wspolpracowac.

    Widac to w Twoim ulubionym temacie dotyczacym pieszych na przejsciach. Przepis jest
    jasny, interpretacja niejasna, grzecznosc doprowadza do potracen.

    Tu podobnie, niby przepis mowi co ma mowic ale jak sie taki jeden z drugim wcisnie
    "bo ma prawo" to zamiast powoli jechac w korku to staniesz bo sie zaczna licytowac i
    po policje dzwonic bo jednak doszlo do kolizji.

    I bierze sie to z tej dwuznacznosci przepis-grzecznosc.

    Ten przepis to kolejny przyklad na bajzel:

    Primo: Po czym mam poznac ze zwezenie to sytuacja nadajaca sie na zamek a nie po
    prostu sytuacja gdzie dostawa chleba blokuje pas ruchu?

    Secundo: Sformulowanie jest na tyle ogolne ze kierowca ma sie domyslic czy tu
    obowiazuje zamek czy nie.

    > Z ciekawości jakie jest twoje zdanie na temat pierwszeństwa Schrodingera
    > dla pieszych, kiedy czy pieszy jest żywy czy martwy okazyje się dopiero
    > po pomiarze pierwszeństwa?

    Nie troluj.

    Jak chcesz zeby wszystko bylo zgodnie z zamyslem i litera prawa to moze zachecaj
    pieszych aby podnosili reke jak chca przejsc?
    Ja zaczalem tak robic i dziala cuda.